Beställde oxå deras lössnökit idag. Hoppas det ger mig riktig ståfräs senKört min M8 ca 75 mil nu utan remproblem! Beställt v-kit från speedtech som ska monteras i veckan samt lite annat smått och gott.
Jag är riktigt nöjd med släden!
Beställde oxå deras lössnökit idag. Hoppas det ger mig riktig ståfräs senKört min M8 ca 75 mil nu utan remproblem! Beställt v-kit från speedtech som ska monteras i veckan samt lite annat smått och gott.
Jag är riktigt nöjd med släden!
Det lät som den ultimata familjemaskinen!ArcticCat 2013:
http://www.snowmobile.com/manufacturers/arctic-cat/2013-arctic-cat-snowmobile-lineup-unveiled-1541.html
A new model, Arctic Cat’s 2013 Cross Tour counters Polaris’ Adventure. Based on the XF “mid-length” chassis, the Cross Tour features a 141-inch track that can be powered by the turbocharged four-stroke, the normally aspirated 1100 four-stroke or the popular 800cc two-stroke option. The Cross Tour may seem to be a duded-up crossover with all the goodies — electric start, bags, cargo rack, mirrors, and high windshield — but in can be transformed from solo sport cruiser to touring duty by simply adding an extra seating option. Arctic Cat expects this extended seating will make the Cross Tour a popular purchase in the Scandinavian market.
Japp.Är det till 2014 sukasuka har lovat att förse AC med 2T motorer?
Instämmer. Styrningen är ju fan sjukt dålig - fattar inte att Arctic kan släppa en så ofärdig produkt.visst borde 2012 får samma uppdatering som 2013 tänkte främst på styrningen?
Jag äger en m800 snopro och när min var på service förra helgen tog jag en tur på en m1100t som stog där.Någon här som kört både M 1100 T och M 800?
Jag är lite byfiken på hur dom upplevs jämfört med varandra.
M 1100 T är väldigt svårburkad tycker jag, tyävärr var 800rna redan sålda så jag kunde inte prova någon sådan.
Surt att man köpt extra-rem för 1000kr i onödan då, hoppas man kan få lämna tillbaka extraremmen och få pengarna tillbaka..Även vi på denna sidan kommer också att får den uppdaterade remmen gratis.
Handlarna bör få info om detta de närmaste dagarna.