Ja, det verkar kunna vara nåt...Dom här grabbarna verkar vara nått på spåren! http://www.snowestonline.com/forum/showthread.php?t=291574
Såg den där tråden för några veckor sen men har inte hängt med på slutet...
Ja, det verkar kunna vara nåt...Dom här grabbarna verkar vara nått på spåren! http://www.snowestonline.com/forum/showthread.php?t=291574
Som jag skrivit på ett annat ställe...Det är väl bara primären som är gemensamt jämfört med 2011.
Sekundär, upphängning, kalibrering skiljer sig åt. Mycket att sortera ut.
Många på amerikanska forum är ju inne på att det saknas ett motorfäste nånstans vid primären som förhindrar att linjeringen blir fel.
TCL:en ser till att hålla rätt avstånd mellan variatorerna men om motorn reser sig uppåt som vill när den driver så kan TCL:en vrida sig så de inbördes vinklarna blir fel mellan prim. och sek.
Ac har lite att jobba på, men dom håller väl på vad jag hört. Blir intressant att se vad dom kommer fram till.
Då tycker jag att du ska gå med där, kostar ingenting.Kan du berätta vad dom "hittat".
Jag är inte medlem där och kan inte läsa deras inlägg.
Jajjemän, klart bättre!Någon fler som tagit bort plåtbitarna längst bak på fotstegen?
Packar inte alls lika mycket snö, en klar förbättring.
Nere på ca 2,2 l/mil numera, ledkörning.Min ligger på ca 3-3,5 liter milen - mest led än så länge av förklarliga skäl... första servicen gjord och har kört ca 35 mil.
Ett av mina inre fästen har gått av - infästningen ser ut att vara gjuten av kinesiskt blötjärn....Är det någon som har fått sina övre A-armar att glappa? Mina glappar både i spindellleden och i dom inre bussningarna. Både höger och vänster sida. 120Mil och slut i bussningar. Känns som garantiärende?