Och på samma spår finns detta för alla med Android / iPhone.Ett tips är ju att ha med 1a hjälpen. Händer det något 5 mil från närmsta by/hus/väg ska man inte räkna med hjälp...även om mobilen har täckning.
Precis snus fixar det mesta ! nemen jag bukar faktiskt ha med mig ganska lite, extra handskar olja och kanske en skiftnyckel i bästa fall.Viktigaste är väl ändå snusen??
jag tömmer då min tank på 38L på dryga 12mil allt som oftast, då är de bra med dom där extra 10literfår man fråga er som alltid har med er extra soppa, snackas alltis om att skotrar ska vara så lätta idag, men ändå så slänger man direkt på 10-15 kilo extra i form av extra soppa se till att ha fulltankat när ni åker lär ni ju klara er i de flesta fallen.
Vikt tänker iaf inte jag på speciellt mycket. I såna fall hade jag köpt en renodlad mountain. Det viktigaste för mig är en någorlunda bra bränsleekonomi och en driftsäker skoter som är rolig att köra. Dessutom är 15 liter extra jävligt bra om man t ex hamnar i en knivig situation, kör vilse.får man fråga er som alltid har med er extra soppa, snackas alltis om att skotrar ska vara så lätta idag, men ändå så slänger man direkt på 10-15 kilo extra i form av extra soppa se till att ha fulltankat när ni åker lär ni ju klara er i de flesta fallen.
Bra med ett seriöst svar!Visakort, kontanter,mobil och en bogserlina Räcker långt. Dollars om du ska passera ryssland.
Passera Ryssland?Visakort, kontanter,mobil och en bogserlina Räcker långt. Dollars om du ska passera ryssland.