Boost III
Reaktionspoäng
834

Blev medlem
Senast sedd

Profilinlägg Senaste aktivitet Inlägg Om

  • Hej Boost! Du som har stenkoll på skotrar kanske kan ge mej någon ide.
    Jag kom över en ac-zrt 600-98 i kanonskick men problemet med den är att när man startat den går den ej att stänga av på nyckeln,och tändningslåset är helt, tilläggas kan att stoppknappen på styret är bortkopplad (kabeln är delad vid kopplingsstycket) alla kablar verkar vara på plats i övrigt vad jag kan se! någon ide kanske?
    Hej Boost! Du som har stenkoll på skotrar kanske kan ge mej någon ide.
    Jag kom över en ac-zrt 600-98 i kanonskick men problemet med den är att när man startat den går den ej att stänga av på nyckeln,och tändningslåset är helt, tilläggas kan att stoppknappen på styret är bortkopplad (kabeln är delad vid kopplingsstycket) alla kablar verkar vara på plats i övrigt vad jag kan se! någon ide kanske?
    Ja den oljan är bland de bästa.
    Payback challenger har jag som favvo
    2. Aspen
    3. Staoils helsynte eller delsyntet är förmodligen lika bra som aspen men ryker mer och lukar mer.

    F8 motorn är ju känd för att vara driftsäker ,,ev säkraste 800? Jag vet inga direkta svagheter på den. Håll utblåsportarna rena så inte de tjärvar o bränner upp elmotorn som lyfter dem bara.
    Ja den oljan är bland de bästa.
    Payback challenger har jag som favvo
    2. Aspen
    3. Staoils helsynte eller delsyntet är förmodligen lika bra som aspen men ryker mer och lukar mer.

    F8 motorn är ju känd för att vara driftsäker ,,ev säkraste 800? Jag vet inga direkta svagheter på den. Håll utblåsportarna rena så inte de tjärvar o bränner upp elmotorn som lyfter dem bara.
    måste bara fråga dig en sak du som kan. är aspen 2t olja bra att köra med i en arctic cat F8 2008? skulle vara kul om du skerv lite om motor i en sådan maskin är den bra eller inte?

    Mvh Danne
    måste bara fråga dig en sak du som kan. är aspen 2t olja bra att köra med i en arctic cat F8 2008? skulle vara kul om du skerv lite om motor i en sådan maskin är den bra eller inte?

    Mvh Danne
    Kan man ta bort balansaxeln på en zrt 800 motor utan att något går sönder om man kör utan den? för axeln som sitter i motorn nu har gått av! Nästan alla lager har skurit :(
    Kan man ta bort balansaxeln på en zrt 800 motor utan att något går sönder om man kör utan den? för axeln som sitter i motorn nu har gått av! Nästan alla lager har skurit :(
    Eftersom vi bor så nära varann så tycker jag att det vore roligt att träffas nån gång å "ljuga" lite.... jag är ju naturligt vis skit nyfiken på rackarnsnösläden.... mitt tele nr, står ju längre ner bland medelanden, men det kan ju va enklare att komunicera via t.ex. hotmail så här kommer min epost...
    moparman_dodge@hotmail.com det är allså ett understreck mellan moparman å dodge.... MVH//Greger Nyberg
    Eftersom vi bor så nära varann så tycker jag att det vore roligt att träffas nån gång å "ljuga" lite.... jag är ju naturligt vis skit nyfiken på rackarnsnösläden.... mitt tele nr, står ju längre ner bland medelanden, men det kan ju va enklare att komunicera via t.ex. hotmail så här kommer min epost...
    moparman_dodge@hotmail.com det är allså ett understreck mellan moparman å dodge.... MVH//Greger Nyberg
    Fullt i inkorgen provar här:

    I övrigt har jag några frågor till, Eftersom jag är tvungen att ha en annan slutburk när jag skall ha i motorn i REVen så kommer jag ju få bygga en egen därför är min plan att jag köper en mach z nu snart, köper en egt givare (har redan ett instrument) och monterar den på en pipa å se vad den ligger på innan jag river å får bygga om pipor osv.
    Då borde man ju sen kunna bestycka efter den tempen när man har byggt om med filter liknande dina, annan slutburk och omvinklade pipor. Man har ju dock inte möjlighet att se om det börjar saknas soppa på en burk men man borde ju ha den marginalen att det går att bestycka efter den snålaste av dom. Funderar också om man skall montera sånna där stryp skruvar i stingersen för att kunna trimma in mottrycket litegranna. Att åka iväg till mulle å bromsa känns ju också som väl spenderade pengar.
    Fullt i inkorgen provar här:

    I övrigt har jag några frågor till, Eftersom jag är tvungen att ha en annan slutburk när jag skall ha i motorn i REVen så kommer jag ju få bygga en egen därför är min plan att jag köper en mach z nu snart, köper en egt givare (har redan ett instrument) och monterar den på en pipa å se vad den ligger på innan jag river å får bygga om pipor osv.
    Då borde man ju sen kunna bestycka efter den tempen när man har byggt om med filter liknande dina, annan slutburk och omvinklade pipor. Man har ju dock inte möjlighet att se om det börjar saknas soppa på en burk men man borde ju ha den marginalen att det går att bestycka efter den snålaste av dom. Funderar också om man skall montera sånna där stryp skruvar i stingersen för att kunna trimma in mottrycket litegranna. Att åka iväg till mulle å bromsa känns ju också som väl spenderade pengar.
    Ok. Tack! Nu kanner jag mig mycket sakrare. Har bestallt 20 liter.
    Ar i Norge om du undrar varfor jag inte anvander A och O.
    Hur går det med Triboron testet? Ar mycket nyfiken.
    Halsningar August
    Ok. Tack! Nu kanner jag mig mycket sakrare. Har bestallt 20 liter.
    Ar i Norge om du undrar varfor jag inte anvander A och O.
    Hur går det med Triboron testet? Ar mycket nyfiken.
    Halsningar August
  • Laddar…
  • Laddar…
  • Laddar…