Åkersjöntråden skoteråkning snöinfo mm

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Sv: Snowmobileträff! Åkersjön v3 missa inte!

Du, de va en bra fråga hur jag brukar bo. Har varit i "fjälls" en gång i sen jag blev tillverkad och de va i saxnäs. Så i åkersjön har jag aldrig bott.

Hade lätt fare upp över helgen om man hade nån härifrån som ville/kunde hänga på. Men de äre ju såklart ingen som vill/kan.
Vilka torrbollar :cry: Ingen ordning på folke ibland. Tyvärr är det både dyrt och tråkigt att åka själv. Du har alltid fått köra med oss iaf, det är bara kul med nytt folk. Åker dit idag efter jobbet, vi får se hur det verkar med snön efter veckans gång.

/Malin Wiik "Lips"

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Sv: Snowmobileträff! Åkersjön v3 missa inte!

Jo det e nära å bra, 1½-2 timmar skoterleden upp beroende på före å tempo, har hört om dom som kört upp på under 45min, men jag vet inte jag...:loco:

Det kanske vi gör, håll utkik efter en Yamaha som drar lös en Assault ur nå surhål :eek:
Jaha, vilket lyx! Ha ha, då ska jag hålla utkik efter er ;) Blir skönt att komma iväg en sväng.

Mvh/Malin Wiik "Lips"

tjabo

Välkänd medlem
1 dec 2008
1.006
0
16
Jämtland
Ja det var bra nog härligt! Har väntat alldeles för länge på det här :mmph:
Å så fick vi träffa Malin oxå :hello:

Konstigt nog så blir det bara bilder på stillastående skotrar, eller välta :tsk: Och som vanligt glömmer man kameran hemma så man får ta med mobilen:cry:

Attachments

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Ja det var bra nog härligt! Har väntat alldeles för länge på det här :mmph:
Å så fick vi träffa Malin oxå :hello:

Konstigt nog så blir det bara bilder på stillastående skotrar, eller välta :tsk: Och som vanligt glömmer man kameran hemma så man får ta med mobilen:cry:
Hej!

Måste meddela att det var riktigt fin körning idag, kanonväder och allt. Vi tänkte också ta och ladda upp lite fina bilder som ni gjort :biggrin1:

Ha de gott/Malin Wiik

IQ-WIIK

Aktiv medlem
4 nov 2009
78
1
6
Njurunda
www.rwracing.se
Kika gärna in gruppen Åkersjön som ni finner under Sociala grupper eller på min profil, finns bilder där från helgen!
Kan säga att det var riktigt bra åkning, ta er upp nästa helg! :D

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
fan vad skoj, vi är 7-10st som åker ifrån ragunda/östersund nästa helg!
Jaså, det lät inte illa. Kommer det mer snö och trevligt folk då kanske man bör kravla sig dit till helgen med :becky: Ett himla åkande :push:

/Malin Wiik

Goa

Aktiv medlem
4 feb 2007
96
1
6
Ånge
Jaså, det lät inte illa. Kommer det mer snö och trevligt folk då kanske man bör kravla sig dit till helgen med :becky: Ett himla åkande :push:

/Malin Wiik
Hehe härligt äntligen börjar det hända grejjer! Vi är ev. 4 st från Ånge/Östersund som ska åka upp till helgen också! :beer: Hoppas verkligen det snöar på tills dess!

wez

Välkänd medlem
27 dec 2008
428
0
16
tierp
vart bor man billigast å bäst? kanske skulle styra om våran tur från hamra till åkersjön istället:) isf blir vi 5 till..

Kryckan

Välkänd medlem
14 mar 2006
2.320
3
38
Hälsingland
Vad kostar en helg på Fjällgården ungefär? Finns det en trygg och säker skoterparkering i anslutning? Är det nåt "drag" där på helgerna?