Inga problem Bara du ser till att leka lite från mig ocksåFan vad underbart! tack ska du ha! blir imorgon eller på söndag man får göra premiär då
Inga problem Bara du ser till att leka lite från mig ocksåFan vad underbart! tack ska du ha! blir imorgon eller på söndag man får göra premiär då
Aj då. Vad hände?Ja det var härlig men den blev dyr:bawling:
Nej den är vit med original system, tja som sagt sikten var ju inte den bästa o lyckades hitta på en knöl uppe på ansätten o knäckte en a-arm.Aj då. Vad hände?
Du som körde svart nytro med annat avgassystem?
Ända jag lyckades förstöra var brytaren till bromsljuset
Ajajaj då, alltid tråkigt när saker och ting går sönder :/ Hälsa till nytron att han ska krya på sig!Nej den är vit med original system, tja som sagt sikten var ju inte den bästa o lyckades hitta på en knöl uppe på ansätten o knäckte en a-arm.
Nopp, vi var två ski-doo och en yamaha.Vi träffa några uppe på ansätten med en polaris,lynx och en ski-doo var det ni kanske?,Jag heja på dem nere vid campingen när jag kom tillbaks från ansätten.
Det är minus där, så det är nog lungt.jag skulle upp i helgen, men vart deprimerad utav de dåliga tövädret! Så vi spara oss till nästa helg, då blir vi 10st som kommer och hälsar på! Bara inte snön försvinner där uppe också? =(
Det ska jag göra den är hos farbror verkstaden nu för en översyn så snart är vi på fjället igen:biggrin1:Ajajaj då, alltid tråkigt när saker och ting går sönder :/ Hälsa till nytron att han ska krya på sig!
Jaså du ska dit igen , Hur var det förra gången ?Vilka ska dit nu till helgen?
Jag och minst 2 till ska dit :biggrin1:
Var sjukt kul, körkåt som man ärJaså du ska dit igen , Hur var det förra gången ?