Åkersjöntråden skoteråkning snöinfo mm

j.fredriksson

Aktiv medlem
18 nov 2009
60
0
6
gäddedde
Ja man blev ganska överaskad av hur bra de faktiskt var o köra där. Bra botten o härligt före, synd på dimman men sånt får man ju räkna me denna tiden på året.

Engbergarn

Välkänd medlem
18 maj 2008
134
0
6
Östersund
Rolig helg! Första åkturen för i år och snö över förväntan:blink1:
ont i var enda muskel, men de är de lätt värt:biggrin1:

Honung

Välkänd medlem
26 feb 2007
728
2
18
Östersund
Aj då. Vad hände?:(
Du som körde svart nytro med annat avgassystem?

Ända jag lyckades förstöra var brytaren till bromsljuset :p
Nej den är vit med original system, tja som sagt sikten var ju inte den bästa o lyckades hitta på en knöl uppe på ansätten o knäckte en a-arm.

Vi träffa några uppe på ansätten med en polaris,lynx och en ski-doo var det ni kanske?,Jag heja på dem nere vid campingen när jag kom tillbaks från ansätten.

Last edited:

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
Får vi bara Pumans skoter nu i veckan så blir det mest troligt Åkersjön till helgen :)

matteias

Välkänd medlem
23 sept 2009
420
0
16
Östersund
jag skulle upp i helgen, men vart deprimerad utav de dåliga tövädret! Så vi spara oss till nästa helg, då blir vi 10st som kommer och hälsar på! Bara inte snön försvinner där uppe också? =(

Trippel_Power1

Semi PRO sledder
21 okt 2009
53
1
0
jag skulle upp i helgen, men vart deprimerad utav de dåliga tövädret! Så vi spara oss till nästa helg, då blir vi 10st som kommer och hälsar på! Bara inte snön försvinner där uppe också? =(
Det är minus där, så det är nog lungt.

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
Vet inte om vi får skotern ännu, rum finns på hotellet iaf.
Hoppas på ett bra svar imorgon :)

Goa

Aktiv medlem
4 feb 2007
96
1
6
Ånge
Någon som har koll på läget uppe på ansetten nu? Har det sjunkit ihop och blivit hårt eller finns det lite lekföre kvar?

Greeken

Välkänd medlem
27 feb 2008
228
0
16
Östersund, Sweden
Vet att det har töat lite nere i byn. Men jag TROR det fortfarande är löst och roligt på ansätten :D
Förra helgen var bakvattnet leden den bästa leden att ta sig upp på.