Åkersjöntråden skoteråkning snöinfo mm

bonden_

Aktiv medlem
1 dec 2008
52
2
1
sundsvall
enligt klart.se ska det komma 30,5mm nederbörd under veckan i åkersjön så efter jul är det nog fin åkning :D blir nog en tripp upp i mellandagarna

hemi

Välkänd medlem
28 okt 2006
123
1
18
Östersund/Åkersjön
Jajemen, ledigt hela jul å nyår så vräk ner snön nu.

Åker även upp nu till helgen å kollar så snön som finns stannar på plats å int blås bort:noworry:

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Vi åker upp den 23 och stannar förmodligen till den 6:e. Jag hoppas på sällskap :amuse:

Bådar gott med minusgrader och snö nu :evil:

/Malin Wiik

tjabo

Välkänd medlem
1 dec 2008
1.006
0
16
Jämtland
Vi åker upp den 23 och stannar förmodligen till den 6:e. Jag hoppas på sällskap :amuse:

Bådar gott med minusgrader och snö nu :evil:

/Malin Wiik

Ja, nån dag ska man nog få ihop tid mellan jobb för att fara upp. Börjar lessna på service yrket, öppet 363 dagar om året, jobbar på ett fast rullande schema med små möjligheter till att ta ledigt. Inte så kul under vintern :mmph:

dieselknugen

Välkänd medlem
21 okt 2009
564
0
16
Hemma
vart fan ligger åkersjön?

är det en en sjö på en åker eller åker på en sjö blir mkt förvirrad:eyebrows: hahha

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
vart fan ligger åkersjön?

är det en en sjö på en åker eller åker på en sjö blir mkt förvirrad:eyebrows: hahha
Både en stor sjö ch massor av trevliga sluttningar packade med träd finns på plats, allt inpackat i ett snart metertjockt vitt fint täcke :ciao:

Engbergarn

Välkänd medlem
18 maj 2008
134
0
6
Östersund
Någon mer som ska upp till helgen? :)

Åker upp imorn med några polare, vi vet inte än om vi stannar till lördag elr söndag, de beror på hur kallt de blir:amuse:

tjabo

Välkänd medlem
1 dec 2008
1.006
0
16
Jämtland
Hoppas på att få med mej nån upp över söndagen. Som det ser ut på yr.no så ska det ligga runt 10 grader å snöa, helt klart lyftvänligt väder :eyebrows:, sen ska det fortsätta snöa nästan hela veckan. Men det senare i veckan får man väl se hur pass bra det stämmer :eek:h:

MrMunken

Välkänd medlem
10 okt 2004
752
1
18
Rossön
Hoppas väderleksrapporten stämmer att det ska bli mildare på Lördag, är runt -30 här i Rossön nu och jag antar att det lär vara nått liknande i Åkersjön. :/