Var det en Phazer M-TX du provade? antar de när du började snacka om att klättra:eyebrows:Utan tvekan! du kan läsa min recention om den på denna länkt http://forum.snowmobile.se/showpost.php?p=278360&postcount=64
Nej, var faktiskt en kortVar det en Phazer M-TX du provade? antar de när du började snacka om att klättra:eyebrows:
2011 Får vi se en Rush RMK 800cc och 155'' lång
Men där är det ju ingen som tittar
Nyfikna om dom kan göra ett ännu grymmare chassie!Men där är det ju ingen som tittar
Hursomhelst, jag hade tänkt fråga alla som vill att arctic ska släppa ett nytt mountainchassi. Varför?
jadu jag måste säga att köställningen är det absolut inget fel på! det är grymt skönt med den där dynan och teleskop höjarn så där kan jag inte hålla med om!M:arna går ju onekligen bra i snön men körställningen är ju som på en 87:as Phazer med styrhöjare..... därför börjar det väl att vara läge för nånting nytt. Sen lär det väl knapapst bli nån AC ändå för min del då handlare saknas i byn samt att dom är 15 papp dyrare än andra.....
Ända ''problemet'' som har varit med nya styrstången var att den förra året började kunna kännas smått glapp i sidled men de fixades tydligen på garanti.Styret är 5cm för lågt med teleskopen i högsta och styrstången/teleskopen verkar ju pajja redan med nuvarande höjd så man ska nog inte höja mera.... största felet är hursomhelst att styrstången lutar mer frammåt än bak och att den kommer upp 25 cm för långt bak.
Byggde dom en M med framdelen liknande en -05, -06 SnoPro-racer och med dess dyna så skulle jag bli obehagligt intresserad..... för bra motorer gör dom onekligen
Länk?BRPs 2011 maskiner ligger ute pa tuben nu. Verkar som om det blir en 4-taktare som ersatter 550F. En 600a med 60 hk. 0.8 liter milen.
Var i fjällen i helgen så jag hade bara mobilen att surfa med, lite jobbigt att klippa länkar. Nu är filmen borttagen.Länk?