Imponerande! Man slutar aldrig att förundras över hur mkt kunskap det finns på detta forum, fan man hinner ju inte göra annat än och snöa fast i alla intressanta trådar. Denna kommer att följas!
Jag vet inte, men en spontan känsla är att det är ditt grenrör som spökar. Kan lika gärna vara något annat, men magkänslan säger det iaf. För den lär ju knappast fått en "varstopp" av resten, utan det är ju något som ligger och stryper. Skulle vara riktigt kul att veta vad den varvar med singel utan turbo.. med rätt bestyckning i både gasare och variatorer dvs.Har kört endel idag sprängde årets första ny rem också. , dock en ultimax xs som var kvar sen ifjol.
Blev helt perfekt med nya fjädern tillslag på 4000varv och varvar lika som den gamla fjädern, trots att denna har lägre sluttryck.
Ska bara linda den nya pipan så är det klart sen...
Bror var även hem idag så det lite filmat också!
Kan bara instämma, det är grymma stift, kör enbart på dom i allt jag äger.............Denso Powerr iridium
Detta är dom bästa stift på marknaden jag kommit i kobntakt med och har kölrt dom sedan 04a i alla motorer...................