Lika imponerad av detta som förra bygget!
Fantastiskt vilka kunskaper du ligger och ruvar på asker.
Fantastiskt vilka kunskaper du ligger och ruvar på asker.
Last edited:
Jag hör vad du menar, vad har du för ramper nu? 414 skulle jag gissa då den verkar bygga upp varvet på mellan lite segt.. eller kanske ljudet som driver med mig.. men iaf, kolla gärna vad du har för ramper.. skulle rekommendera att du slänger in ett par 441or så kommer du få bort "boget" på mellanregistret (om det är de jag hör och inte kameran lurar migDock driver den på för dåligt i variatorerna på mellanregistret, så man får väll pilla vidare på det.
Tyvärr, inte denna vinter. Kommer bara bli rmk armar, då det tar väldigt mycket tid att plocka fram jiggar till flera typer av a-armar.Asker, har du möjlighet att göra a-armar som passar switchbacken? Hade behövt 1 eller 2 undre armar.
fast kör man med lord/3m så borde de räcka att nita i rören, är kul om man får till en clean look.Ja faktisk något liknande med plattämne mot tunneln fast med 45graders fasad kant också. Men det behövs mer nitar än vid rören, man bör ha nit var 5:e cm.
Det har du helt rätt i.fast kör man med lord/3m så borde de räcka att nita i rören, är kul om man får till en clean look.