svart boggi, med oranga slides? om det nu finns(?) svart båge, svarta a-armar, orange huv,orange fjädrar fram och orangea c&a
Det är bara illusion =) cylindrarna är lena som barnrumpor!Grymt projekt! Men är pto cyllen repig eller luras bara bilden?
det fungerar ypperligt, STORA problem att hitta fäste med org sx drevning, ska prova sätta dit xc:ns drev och se om de blir bättre.Blir grymt dehär
hur tycker du de funkar med f7 cyllar med 800borr?
funderar om jag inte byter maskin att köpa mig sånna då jag redan har speedwerx 800blocket
Jag åker med ett par kolvar från en vattenskoter, funkar ej med polariskolvar el dyl då 600 veven har 20 mm kolvbult ist för 22mm som f7ans vev.Låter lovande
kör du med polaris kolvar eller åker du på arctic kolvar?
har ju tydligen kommit fram nå schims osv nu så man kan åka med arctic kolvar och slippa slipa ner polaris kolvarna.
Jadu, just för tillfällen står de lite still. det är mycket på jobbet just nu och för tillfället sitter jag i umeå på hotellrummet.Skjer det noe merer her ???
Härligt! Men du kör med F8 cylindrar eller uppborrade F7? Har pratat med smp och han har några cylindrar nu som skulle svarvas ner. Mina cylindrar bli tillsvarvade nu i veckan så jag får rätt mått på squishen, blev 0.4 mm för lite ifjol.Okey.
Jeg skal til smp på fredag med mine f8 cylindra og få de borra litt meir og ny nicasil, så blir det 800 på mej og min sno pro. mine cylindrer er frest av i bunnen men veit ikke om da e før lite eller mye, men da e jobb før smp korsn munnstycken kjør du med??