Styret verkar vara vekt ja. Provade fila lite i ett m8 styre och jag tyckte det kändes som aluminium... men det var alltså magnetisk när du provade? Dock reagerade jag på att godset var rätt tunt för att vara ett alustyre, men mjuk som alu var det!Va ute och åkte i helgen med min m800 och blev tvungen att rulla den för att ta mig lös. När sen skotern kommer på rätt köl igen är styret som en ostkrok. Nån mer som knäckt styret så lätt?
Tog en magnet och kollade. Styret är av nåt kinajärn och inget alustyre där inte. Riktigt dålig kvalitet.
De va ingen sten eller liknande i snön utan bara ren snö.
Kör du fortfarande på orginalstyret eller har du bytt till nåt annat? eller bytt till ett nytt orginal?Har knäckt mitt styre också. Så mjukt att man lätt kunde bryta det rakt för hand igen. kör fortfarande på orginal remmen jag också med snart 100 mil
Fick min gratis av min handlare iaf.Har ni som äger 84:a remmar fått köpa dom själv eller delas dom ut även här i sverige. Handlaren här hemma visste ingenting om nya remmar...
Stå på dig de är servicebulletin på de där. Dom ska ersätta din 83rem som satt på maskinen när du köpte den.Har ni som äger 84:a remmar fått köpa dom själv eller delas dom ut även här i sverige. Handlaren här hemma visste ingenting om nya remmar...
Det stämmer bra.Vad är det för tändstift i 800 motorerna? Är det br9eya?