Härligt ljud!
Synd att ni inte har så mycket snö där nere, hade varit kul å sen den i sin "rätta miljö":blink1:
Synd att ni inte har så mycket snö där nere, hade varit kul å sen den i sin "rätta miljö":blink1:
jooo då de ska in ventilering men de kommer snart de =)Ser bra ut, men ska det inte göras nå hål för ventilering i huven eller har ja missat nåt ? men tanke på att det är glasfiber så äre ju ganska se tätt
aj då lät inte som nån rolig tur de :S jo min matta klarade sig då de gick långsamt =)Fan vad trist! Det där hände på min gamla El Tigré då jag låg i 120 blås nere på isen för sisådär 20 år sen. Blev bara skit kvar av mattan... Hoppas du klarade din matta!
ja en bit upp i skogen är de ca 30 cm så långt jag åkt, men de kan säkert vara mer änu längre upp. och de är mellan indal och liden. =)Är det där i indal???
Hur mycket snö är det isf?
Bor i sundsvallstrakterna, och har hört en del rykten om att det är mycket snö i Viksjö, så funderar på dra uppöver och kolla snöläget så kanske man kan köra lite
ja självklart när man inte tar sig dit... men ja träffa på sur gubben och han sa att han skulle bryta sig in hos den som körde på hygget och sno dens nyckel som bevis att man körde på utanför och sedan polisanmäla en.... men vi fick ta bort trädet allafall =)det var ungefär 35-40cm lite längre upp i skogen när jag va o körde bara en liten bit ovanför där du var
ska ja va helt ärlig så kan de fela nån mm men jag tycker ja ha mätt och att de ska vara gradantal mot tunneln på de nya som de gammla. om ja ska köra mono tror ja de blir en Fox Float där ^^Kör på mono.
Men måste fråga, har du exakt samma cc mått på boggieinfästningarna nu som org? Eller kan du ha flyttat isär det minsta millimeter isär?:-/