Bilder: Modifierade skotrar

hajfen

Välkänd medlem
11 jan 2008
1.794
0
36
Strömsund
hur kommer det sig att det är mästadels arctic i tråden va ??? jo just de arctic e bäst och ja jag skäms jag kör tuvärr en skidoo men gratis är ju billigt :D
 

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Lr så är de för att många av oss som har postat i tråden är arctic frälsta ;) Kan oxå vara så att många på andra sidan pölen byggr vidare på m-serien då den redan är grymt bra från början och alltså ett parfekt utgångsläge :)
 

RotaX447

Välkänd medlem
24 sept 2005
3.206
0
36
Boden
men jag tycker att yamahabyggena och vissa ski-doo ändå blir dom extremaste.

arcticarna blir inte lika råa tycker jag iaf.
 

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
nä, kanske inte lika råa i utsende men dom flesta av dom riktigt omfattande byggena på arcticarna verkar slå de mesta på fingrarna när de kommer till framkomlighet i lössnö och även rakt upp för extrema branter.
 

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Lr så är de för att många av oss som har postat i tråden är arctic frälsta ;) Kan oxå vara så att många på andra sidan pölen byggr vidare på m-serien då den redan är grymt bra från början och alltså ett parfekt utgångsläge :)
Det är väl bara att konstatera att M-serien är/blir snyggast!! :beer:
 

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Det är väl bara att konstatera att M-serien är/blir snyggast!! :beer:
Helt klart blir M-serien/X-fire otroligt snygga när allt är svart:) Med ett riktigt ventilations kitt, gärna samma avslut på tunneln och fotstegen som på 09/10 modellerna, helst hela skotern i svart med detaljer i grönt, rött lr vitt :p
 

Älvhöjdingen

Välkänd medlem
9 nov 2008
884
1
16
30
Älvhöjden
Som den polarisfrälste man är måste jag ju säga att jag tycker moddade polarisar blir dom grymmaste å snyggaste :rolleyes: men nästan alla moddade skotrar blir ju grymma!:beer:
 

Lubsor

Välkänd medlem
5 jan 2008
1.000
0
16
Bjästa/ Örnsköldsvik
Har funderat ett tag på varför det är taggar på skidorna på tex RMK,n där uppe, men kommer inte på det. Så måste fråga. Är det någon som vet vad dom är till för?
Det kan ju inte vara för att stå på, för vem vill de? Så är det bara för att vara snyggt på något vis?

En liten nattfundering härifrån... :laugh: