Bilder: Modifierade skotrar

C-West

Välkänd medlem
5 aug 2007
1.208
1
38
33
Örnsköldsvik
Nej, det var om skotern skulle välta eller något så skulle du kunna försöka få mer "kraft" när du ska välta tillbaka den genom att ställa dig på skidan eller något liknande. Ska söka upp den där filmen som jag såg.
 

Fland

Välkänd medlem
4 sept 2008
504
1
16
Sveg
Jo, det är nog bara för lite fotfäste om det skulle behövas nån gång vad jag förstått :)
 

Trices

Välkänd medlem
18 mar 2009
972
0
16
31
Arjeplog
Bara jag som ser det komiska i att bruden som på de flesta forum skulle lyftas till skyarna, här bara möts av irritation? Och jag håller med, hon sitter faktiskt ivägen :laugh:
 

dhenniz

Välkänd medlem
17 nov 2005
1.163
3
38
Strömsund
brudar har inget med motor att göra så länge de inte KÖR!!!

oavsett vad för fordon det rör sig om, så är det bara fjantigt med lättklädda tjejer på bilderna, vill jag glo på fordon så ska inte nån brud va i vägen, å vill jag glo på brudar så köper jag väl en porrtidning eller stirrar på frugan! :ciao:
 

Graesvik

Välkänd medlem
2 apr 2009
524
6
18
Boden
Jag tänkte lägga upp kompisens föredetta skoter. En ombyggd Rave 670 -95, till 151" med 44mm "finger" matta, sänkt och bakflyttad drivaxel och högre omklädd dyna är lite av sakerna han gjorde. Sen givetvis en massa pill i motor och variator..den gick hårt som faan :)





tyvärr hade jag inga bättre bilder på datorn, men man ser ju iaf att det inte är en orginal Rave 670 :rock: