Är det så? Var lite inne på att skaffa kläder därifrån ett tag.Passa dig för Castle bara... Skr_p...
Jag köpte ett FXR ställ föra året men löstagbar innerjacka och jag är väldigt nöjd med den. Inget har gått sönder varken på byxan eller jackan.
Förutom att ena dragkedjan till innerjackan gick sönder men ja fick fick ny dragkeja och lämna in jackan till en som böt och FXR stod för lagningen för ÅF ringde och sa vad som hänt.
FXR finns oftast ( eller på alla ) Yamaha-handlare . Ja , iaf va ja minns så finns FXR på Hed´s .Vars köpte du dina FXR kläder? var det på heds i lule?
Jänkarna är av samma åsikt ang. Castle...Jag har ganska höga krav på mina kläder då jag kör mycket skoter... Castle byxorna jag köpte förra vintern höll ca 1 månad innan dom började gå sönder, började med att kardbore (eller hur det nu stavas) gick sönder nere på byxorna... Av någon anledning så har dom öppningarna nere vid fötterna på insidan = fastnar i bultarna på chassiet på skotern och går sönder...
Så byxorna häll ca havla vintern.... Jämför jag med mina gamla Scott så höll dom 3 vintrar...
Kan inte rekommendera Halvarssons, köpte ett ställ för 2 år sedan. Sömmar var under all kritik, dom gick isär.Inte nåt av märkena du sökte men ja tänkte ja skulle tipsa om nå bra kläder iaf!!
Halvarssons www.jofama.se :rock:
Åhh.. då är jag inte ensammen....Jänkarna är av samma åsikt ang. Castle...
Sömmar släpper, blöt i arslet av ingenting och materialet mattas fort ut.
Men jäklar va' cooooolt det är med "Monster".