Själv har jag snow people, billigt men funkar skapligt. Värd den lilla summan iafl. Blir dock lätt blött tycker jag.
Här har du katalogen som PDF fil iafVart beställer man en Scott katalog samt en Sinisalo katalog ?
Här har du katalogen som PDF fil iaf
http://www.sinisalo.com/index.php?26
Men brukar inte dom flesta skoter återförsäljarna ha kataloger? Jag fick då en katalog av Kalix Maskiner när jag var och skulle köpa kläder där.
Står att det är foder men hur mycket 75g är har jag ingen aning om.Blaze represents a brand new snowmobile outfit concept. It is ideal for aggressive free rides as well as relaxed cruising. It also accepts other winter activities superbly.
Features and benefits:
• waterproof breathable Sinisalo® Technology cover material
• taped seams
• laminated 75g wadding
• hem snow lock
• removable hood
• warm pockets
• MP3 player pocket
• technical arm pocket
• ventilations (adults)
• 3M reflective elements
• YKK-zippers
• Sinisalo® safety D-ring
Det låter inte som allt för tjockt men har inte en aning :hmmmm:Står att det är foder men hur mycket 75g är har jag ingen aning om.
Någon som vet om 75g är mycket eller lite foder i en jacka?Blaze represents a brand new snowmobile outfit concept. It is ideal for aggressive free rides as well as relaxed cruising. It also accepts other winter activities superbly.
Features and benefits:
• waterproof breathable Sinisalo® Technology cover material
• taped seams
• laminated 75g wadding
• hem snow lock
• removable hood
• warm pockets
• MP3 player pocket
• technical arm pocket
• ventilations (adults)
• 3M reflective elements
• YKK-zippers
• Sinisalo® safety D-ring
En RIKTIG skoterjacka, typ touring, med GoreTex och grejs, ex. Scotts "värsta", är på 120g.Någon som vet om 75g är mycket eller lite foder i en jacka?
Hur håller sömmarna ihop?Vad är det för fel på Castle X? Köpte ett ställ i februari, cr2 jacka och byxor, har inte varit några problem, varma som fan, var tvungen gå på jobbet när de var minus 37 inget problem då.