jag måste understryka här igen att du får under inga omständigheter koppla ihop växelströmspänningen (dvs allt utom elstartsprylarna) med likströmspänningen på något sätt.
bara så det inte blir fel.
sen ang. avgastempen där så spelar det ingen roll om du har den kvar eller kopplar ur. låt det bara vara säger jag.
bifogar några bilder på mitt batterimontage och rinabregulator, satte in en knapp för framtida bruk och ett 12v cigguttag för gps och telefonladdning.
som du ser så har jag en liten annorlunda rinabregulator än den du köpte och därför var jag tvungen att isolera den från chassijorden med ett par gummikuddar.
Edit: lägg märke till biltemas färgmatchande batteri
bara så det inte blir fel.
sen ang. avgastempen där så spelar det ingen roll om du har den kvar eller kopplar ur. låt det bara vara säger jag.
bifogar några bilder på mitt batterimontage och rinabregulator, satte in en knapp för framtida bruk och ett 12v cigguttag för gps och telefonladdning.
som du ser så har jag en liten annorlunda rinabregulator än den du köpte och därför var jag tvungen att isolera den från chassijorden med ett par gummikuddar.
Edit: lägg märke till biltemas färgmatchande batteri
Attachments
-
92,4 KB Visningar: 26
-
107,9 KB Visningar: 20
-
79,4 KB Visningar: 25
-
86 KB Visningar: 23
-
109,6 KB Visningar: 24
-
86,5 KB Visningar: 18
-
114,6 KB Visningar: 20