när blev audi bra? skoda är ju då mer kvalitets bil än audiAudi känns bättre och är bättre.
Vw är en wannabe Audi och Skoda är en wannabe Vw... Skulle kunna fundera på att köpa en Audi och äger bla en Vw men skulle aldrig i mitt vanskapta liv köpa en Skoda!!när blev audi bra? skoda är ju då mer kvalitets bil än audi
Word my ni**ah!och både audi och vw är regumerade mercor så
Då kan du aldrig provat fransktWord my ni**ah!
Peltor kåpor borde vara orginaltillbehör till vw, audi & skoda. *BullerBuller*
Nej fan! Räkcoctails och vin är för kärringar!Då kan du aldrig provat franskt
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
WT?Skärpning nu, detta är inte det IQ-befriade WT-stämplade garaget.org.
Fler vassa pikar nu till oss själva för att visa vilka idioter vi egentligen är som lägger ner så mycket pengar på detta?
Hur var det nu, finns det en Polaris 800 som lyckats passera 400mil utan att implodera?
Så du menar att BRP har en modell som heter "Ski-Doo Scandic White Trash " ?
Kanske inte.. men jag hörde rykten om en kille som kom väldigt nära 400mil!! Min kompis brors systers exkilles styvfarsas tremännings chefs son kände någon som hade läst det på ett skoterforum för en tid sedan!Hur var det nu, finns det en Polaris 800 som lyckats passera 400mil utan att implodera?
vilken års modell pratar du om, har en 03 som iaf har gått 550 mil orörd, dock har den fått dom rostfria giljotinerna. sen behövs ju ingen 800 i nyare polaris då 600 går lika hårt som slö tec 800Skärpning nu, detta är inte det IQ-befriade WT-stämplade garaget.org.
Fler vassa pikar nu till oss själva för att visa vilka idioter vi egentligen är som lägger ner så mycket pengar på detta?
Hur var det nu, finns det en Polaris 800 som lyckats passera 400mil utan att implodera?
Ja fyfan, bäst vi aktar oss då polaris 800 har hela 140 hk...vilken års modell pratar du om, har en 03 som iaf har gått 550 mil orörd, dock har den fått dom rostfria giljotinerna. sen behövs ju ingen 800 i nyare polaris då 600 går lika hårt som slö tec 800
Jooo, men bättre än en Lynx måste den väl vara? eller har Lynx kommit med någon ny modell som inte sjunker utanför leden?Men så handlar det inte bara om effekt, spec inte i mountain segmentet.
Min gamla thundercat har mer effekt än de flesta nya maskiner, ännu mer matta också. Men den är inte ens bättre än en Lynx i terräng...
Japp i denna specialutgåva ingår hållare för den billiga importerade fulölen, även hållare för gula blend eller importcigg ingår.Så du menar att BRP har en modell som heter "Ski-Doo Scandic White Trash " ?
Jag som trodde det stod för Wide Track ???
:bigsmile::bigsmile::bigsmile::bigsmile:
Snarare måste väl polaris 600 Ha över 164 hk då 800 etech har 163.9hk numera.Ja fyfan, bäst vi aktar oss då polaris 800 har hela 140 hk...
Därför måste ju alltså 600:an ha 155+ då den slår etec 800an
eller hur?