Då får man hoppas du har lååång garanti annars blir det konkurs !Ja tänk om!
Har alltid sagt att den dagen BMW bygger en lastbil ska ja bli egen åkare också
Då får man hoppas du har lååång garanti annars blir det konkurs !Ja tänk om!
Har alltid sagt att den dagen BMW bygger en lastbil ska ja bli egen åkare också
Har sett en rolig slogan på en T-shirt som skulle passa på stänkan:Såg polaris riderclub på facebook en rolig sak ang slogans som kan passa på en stänklapp som retar folk som kör något annat märke än det man själv kör.
Fanns två bra som skulle då suttit på en polaris ( givetvis )
Hellre herpes än BRP
Garanterat lättare än din
Men tycker det var för tråkigt med respons där, så fyll på med allt ert skit nu och kom på nå jäävligt bra!!
Hur ska man lyckas köra av en gren på en fjällbjörk med en polaris? Du tror inte limmet släpper först?Är det inte Polaris riders club som skjuter efter en om man råkar köra av en gren på en fjällbjörk?
Isf ska det stå Polaris=trädkramare (stomkoxxar) på min stänka!
Jo, det är klart!Hur ska man lyckas köra av en gren på en fjällbjörk med en polaris? Du tror inte limmet släpper först?
Exakt så har jag resonerat när jag köpt mina senaste 4 skotrar och är nöjd glad.Jo, det är klart!
Men sammanfattningen av det är alltså att Polaris håller inte, Yamaha är för tung och sjunker istället för att klättra, BRP lovar bra, men veven håller inte förbi granskogen.
Och katten...ja...den får du sköta!
Katter är opålitliga, allergiframkallande och förorenar på gården .Och katten...ja...den får du sköta!
Efter som jag ägt 3st br250 så tycker jag bara hans påhopp av alla märken är pinsamma. Lite som vissa på Facebook sidan "vi som bygger bergshästen" som jag vet aldrig kört/ägt en modern lössnö maskin "nytro räknas ej" kastar ur sig otroligt dumma saker utan någon som helst koll på verkligheten. Och det enda argument dom försvarar sig med är styret e bredaste delen.Alltså är det bara jag som tycker att Rundvikarn är lite kul?
Du har en yamaha BR men kommer ändå in i märkes***eritråden och kritiserar alla andra. Och den sortens självföraktande attityd måste man ändå beundra. Och du blir aldrig elak och därför kan man inte blir arg på dig.
Visste inte att man måste äga en nyare skoter för att få yttra sig på forumet ......Efter som jag ägt 3st br250 så tycker jag bara hans påhopp av alla märken är pinsamma. Lite som vissa på Facebook sidan "vi som bygger bergshästen" som jag vet aldrig kört/ägt en modern lössnö maskin "nytro räknas ej" kastar ur sig otroligt dumma saker utan någon som helst koll på verkligheten. Och det enda argument dom försvarar sig med är styret e bredaste delen.
Lägg ner.Visste inte att man måste äga en nyare skoter för att få yttra sig på forumet ......
Är argumenten mer värda om man har en skoter för 140.000 än om man har en för 4000 ?
Eller menar du att man måste ha exempelvis en Apex för att få tycka till om ledskotrar
eller en RMK för att våga säga något om lössnöåkning ?
Ett rakt svar , handsken är kastad !:bigsmile:Du kör yamaha, ingen lyssnar på dig ändå, för du har fel.
Inte för att vara elak men mina vänner låter mig prova/låna deras skotrar utanDet handlar lite om trovärdighet kanske?
Man kan knappast säga att en nytro mtx känns smidigare i snön än en summit xm om man inte kört någon av dom..
skulle inte tro att dom vågar lånar ut sina skotrar, då det inte skulle kännas så bra om (när) den rasade när kompisen provadeInte för att vara elak men mina vänner låter mig prova/låna deras skotrar utan
att jag måste köpa skotern av dom först , gör inte dina det ?
Däremot har jag tyvärr kört väldigt lite de sista åren eftersom frugans sjukdom tagit
nästan all tid och pengar som kunde använts på skotrar och annat skoj.