Jag kör Yamaha , har aldrig ens tänkt den tanken.....:ciao:skulle inte tro att dom vågar lånar ut sina skotrar, då det inte skulle kännas så bra om (när) den rasade när kompisen provade
Jag kör Yamaha , har aldrig ens tänkt den tanken.....:ciao:skulle inte tro att dom vågar lånar ut sina skotrar, då det inte skulle kännas så bra om (när) den rasade när kompisen provade
är ju det enda yamaha lyckats med. men sen att deras 250 som satt i et och br:n skulle vara driftsäker köper jag inte. har själv haft en sån för länge sen, och den gick ungefär lika ofta som en nyare yamaha inte har kört fastJag kör Yamaha , har aldrig ens tänkt den tanken.....:ciao:
Du drar säkert 400kg i marklyft...Ända anledningen till att folk klagar på yamahas tyngd är för att de är klena soffpotatisar som inte vet vad muskler är.
Vilken Yamaha väger 400 kg då?Du drar säkert 400kg i marklyft...
Ja det undrar jag också. Finns det alls nån yamaha som väger så lite som 400 kg?Vilken Yamaha väger 400 kg då?
Ja vem vet, konstigare saker har ju häntJa det undrar jag också. Finns det alls nån yamaha som väger så lite som 400 kg?
den va bra!Man slipper ju iaf all skit med en Yamaha, bara att tanka och köra
Man slipper ju iaf all skit med en Yamaha, bara att tanka och köra
Så du menar att Yamaha inte är skotrar men ändå så kom dina kära vänner borta på arctic och bad om att få en riktig motor som inte går sönder när man blåser lite lätt på denDu glömde en del av din mening, jag fyller det du missade med stora bokstäver så jag inte tar creed för din mening=)
"OM man KÖPER EN SKOTER SÅ slipper MAN ju iaf all skit med en Yamaha, bara tanka och köra"
Antar att det var lite dit du var påväg, för din mening som du skrev den made no sence at all.
Det där var dagens sanning det!Allt skoterfolk är puckon
Aldrig sagt att Lynx är bra, kommer aldrig säga att ett specifikt märke är bra då de inte finns. Finns bra modeller hos alla märken som gör sig bra där dom hör hemma....Speciellt de som kör lynx... som inte ens är ett riktigt märke....
Köper jag på mig en bunt proclimbs, byter ut dämparna, lackar om den, skruvar dit ett boggie som är sämre än orginalet... och kallar den "snowdog"...
DÅ måste jag nog säga att alla som köper min snowdog är idioter då orginalet är både snyggare och bättre....
Lynsch är ju fasen regummerade ski-doosar!Och på vilket sätt är inte lynx ett riktigt märke? För att de inte säljs over there?