Jadu, bra fråga. Hoppas jag ska få bänka/mappa den nu på lördag. Sedan leka lite med nå vikter till veckan. så om ett par veckor borde det bara vara o gasa=)
håller med. mycket ot i tråden nu. (mina egna inlägg inräknade.) hoppas nån ids rensa....and that's how you keep your thread clean! När får vi se den "in action"? Någon tidsplan? =)
Låter gött de, för är bra nyfiken på hur de ser ut som.skall försöka ordna bilder och nån liten film såfort det är nå varmare väder (läs, shortsväder runt -10)
Allmänt trevlig attityd du har, ska inte fråga någonting mer! :hello:
Jasså? jadu, bra fråga. Hela historien behöver jag inte ta här, men jag drar iväg ett PM. Om det funkar nu (?)Eftersom du inte går o få tag i på något annat sätt frågar jag här;
Har du någon aning om vart mitt boondocker lustgaskit som jag beställde och betalade dig i början av december? :hmmmm2:
Trevligt! Hoppas på nya intressanta projekt till hösten!Maskinen är såld
Hade du läst 2 inlägg upp så hade du sett att maskinen är såld!Tjena K-len ser verkligen bra ut det här bygget! men ännu bättre ser jag att du kommer från övik! vars bor du?, nästa vinter skulle det vara kul om du skulle kunna komma till gideå om du vet vars det ligger, så man skulle kunna få se vad den går för! Lycka till med projektet, men du är ju snart klar ändå så.