Mxz 700 mod med mycket pics updates

mrballz

Välkänd medlem
1 feb 2008
1.334
1
16
Kåge, skellefteå
Skulle kosta mer om jag skulle göra en massa olika färger de är bara de.. kan hålla med om att de skulle bli snyggt men pengar är pengar..
 

RonnyK

Välkänd medlem
14 dec 2008
456
1
16
Malå
Lägg upp en lämplig bild så KANSKE jag kan göra en "helhetsbild" i photoshop på hur den blir med tunnel, t-armar, lyftbåge och boggieskenor. Lovar inget, men kan prova :)
 

mrballz

Välkänd medlem
1 feb 2008
1.334
1
16
Kåge, skellefteå
Lägg upp en lämplig bild så KANSKE jag kan göra en "helhetsbild" i photoshop på hur den blir med tunnel, t-armar, lyftbåge och boggieskenor. Lovar inget, men kan prova :)
har kanske nån i mitt album som du kan sno? du får kolla om de gå hade varit GULD om du kunde de :rock:
 

RonnyK

Välkänd medlem
14 dec 2008
456
1
16
Malå
FÖRE



EFTER


Om jag inte missade nåt var det såhär du har tänkt göra den. Tror det blir riktigt bra faktiskt. Det kanske ser lite konstigt ut, men du får ett helhetsintryck iallafall. Om du vill att jag ändrar på nått går det nog att ordna ganska snabbt.

Tog mig friheten att ge dig mörka lyktsköldar och svart styrhöjare också ;)
Annars var det chassie, boggieskenor och t-armar jag ändrade.
 

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå
Kanske skulle se bra ut med gul tunnel också? Då blir hela nedre halvan av maskinen gul, och övre halvan svart.

Nån photoshoppare i farten?
 

mrballz

Välkänd medlem
1 feb 2008
1.334
1
16
Kåge, skellefteå
FÖRE
*BILD*

EFTER
*PHOTOSHOPAD BILD*

Om jag inte missade nåt var det såhär du har tänkt göra den. Tror det blir riktigt bra faktiskt. Det kanske ser lite konstigt ut, men du får ett helhetsintryck iallafall. Om du vill att jag ändrar på nått går det nog att ordna ganska snabbt.

Tog mig friheten att ge dig mörka lyktsköldar och svart styrhöjare också ;)
Annars var det chassie, boggieskenor och t-armar jag ändrade.
tackar vart grymt! :D hade itne tänkt göra höjaren men de blir nog så endå :D
 

mrballz

Välkänd medlem
1 feb 2008
1.334
1
16
Kåge, skellefteå
Hade tänkt köpa dekaler men de blir inge av än iaf! ska först få se hur tunneln blir sen kanske!
och ang att lacka lyft bågen och fotlisterna gula så blir de nog inget av! blir nog att ha dom svarta dom med!
 

Vidgren

Välkänd medlem
15 sept 2006
7.352
40
48
46
Piteå
Tss och jag vill ta bort mitt svarta för att få allt blankt!

Risken med att lacka är ju att det börjar släppa (om man slarvar) och då ser det fan ut som kriget..