Hahaha ju de gör manMed överladd ändrar man gravitationen på jorden
Tackar, är lite pul å pengar kan ja säga!!tycker den låter förjävla fint ja. men som du säger så kanske det blir jobbigt i längden
förövrigt väldigt fin maskin du fått till
Noope, Yamaha står det under skärmenHa du köpt ny hjälm å
Nu bytte jag skidor samtidigt också, till c&apro. Rätt aggressiva saker + att castervinkeln är betydligt mer än original. Den går som tåget när man släpper styret och känns betydligt lättare på skidorna, kastar inte och har sig på hårt underlag heller.hur tycker du framvagnen fungerar då?
Smidigare iom spårvidd kan jag förstå, men hur känns styrningen?
tyngre? lättarer? samma?
oxycontin å oxynorm? krya på dig och satsa på nästa säsong. denna är ändå snart slutNu bytte jag skidor samtidigt också, till c&apro. Rätt aggressiva saker + att castervinkeln är betydligt mer än original. Den går som tåget när man släpper styret och känns betydligt lättare på skidorna, kastar inte och har sig på hårt underlag heller.
Är riktigt nöjd!
En kompis byggde en Nypex med Skinz och servo, den är lättstyd.
Tyvärr verkar säsongen vara över för min del, är som sagt väldigt lång och smal och då kan man råka ut för något som kallas spontan lungkollaps. Har haft det en omgång tidigare -09 blev opererad och har inte känt av något alls. I går small det igen, luften går ur lungan och ut i lungsäcken och kollaps som följd.
Morfin, tapatalk och kunskapskanalen är grejer de!! Kör hårt där ute!