Jag körde 450mil på originalremmen på min -08 RTX och den går fortfarande på den remmen utan problem. Äger dock inte skotern längre
Var hittar man den fjädern, stör mig på att den är väldigt på/av.Har bytt till en mjukare fjäder så man kan smyga iväg samt köra sakta utan att det "hugger i".
haha de var som tusan! De är faktiskt 180kitet jag blivit nyfiken på... upplevde du inga nackdelar med så mycket effekt?Vaen prova ingen turbo om du inte tänkt dig att köpa, har varit sömnlös sedan jag provade en 180hp i nyårshelgen. Enda trösten är att det är lång väntetid på det kitet och jag hade ju tänkt byta maskin till nästa år så nu är man i valet o kvalet
Ja har ingen erfarenhet av turbo what so ever. Så tänkte bara att 180hk är ju RIKTIGT mycke effekt i sig och sen kanske just de kitet är "skonsammast" för motorn... Men ja har ingen koll som sagt.Varför vill man köpa 180hk kittet, när man får 240hk för bara 10tusen extra? Kommer förmodligen köpa mcx 240 alt 270 till nästa säsong, men dumt att slänga ut pengar i "onödan" om 180 kittet räcker