Jag tänker då lika som dig ang fotstegen. Kommer nog byta till skinz, men tänkte ge originalarna en chans först. Men skinzen är riktigt grymma, och ger lite mer bredd på fotstegen, jag mistänker att det jag kommer störa mig mest på originalarn är bredden.Jag var först inne på att köpa fotstegsförstärkare, men det känns inte värt det då dem spricker iaf, är bättre att såga bort polaris skit grejjer och sätta dit ett par skinz, eller tänker jag fel?
Jag fick med isrivare samt extra hjulpar. Tror att det var original på alla rmk. Det behövs inte på vintern men känns bra på våren då du ibland måste köra på hårt underlag. Fotstegsförstärkare monterade man på direkt och det kanske behövs eftersom jag inte sett något ännu. Vet faktiskt inte om det är ett stort problem. Ingen i min krets ser nåt misstänkt förutom de som har varit på rena påkörningar. Förstärkarna kostade enligt listan inte många kronor så jag skulle smälla dit dem om jag vore du.Sitter det nå isrivare orginal på rmk assault?
Om inte, är det nödvändigt?
Har Aldrig kört med isrivare, visst kan det gå varmt, men det är ju bara att köra ut i snön och kyla.
Ska beställa det jag vill ha till skotern, så inputs välkommna.
Jag var först inne på att köpa fotstegsförstärkare, men det känns inte värt det då dem spricker iaf, är bättre att såga bort polaris skit grejjer och sätta dit ett par skinz, eller tänker jag fel?
Om du har kollat på ett par skinz fotsteg i verkligheten så hoppas man nästan att originalfotstegen inte håller så man får byta så fort som möjligt. Jo, så trevliga är skinzen faktiskt.Så fotstegen ger med sig likförbannat?
Tål maskinerna att rulla runt utan att allt möjligt går sönder? Ibland finns det ingen annan utväg när man kalvat sig... :smile1:
Låt höra nu, vilken grafik sitter på Assaulten, den röda eller svart/röd/vita som fanns i den tidiga snowcheck brochyren och på hemsidan???Min assault står just nu inne på min af verkstad å får på sig lite "pimp" grejer! röda horn, svart röda handskydd, dunkhållare å en väska med spade! kanske lyckas få nå bilder tills på torsdag!!
När du får din levererad kan du väl skriva om det följer med isrivare och extra boggie hjul så slipper man beställa det i onödan, gjorde det på 11:erna tror jag?Min assault står just nu inne på min af verkstad å får på sig lite "pimp" grejer! röda horn, svart röda handskydd, dunkhållare å en väska med spade! kanske lyckas få nå bilder tills på torsdag!!
Har din åf fått in någon pro rmk eller kommer assaulten före?Min assault står just nu inne på min af verkstad å får på sig lite "pimp" grejer! röda horn, svart röda handskydd, dunkhållare å en väska med spade! kanske lyckas få nå bilder tills på torsdag!!
vågar inte säga... men har för mig att han sa att dom skulle komma senare? dom var även slutsåld... men ja kan ha fel!Har din åf fått in någon pro rmk eller kommer assaulten före?
ska man ha de bästa får man betala för de å! tänk på att du kanske vill ha ett sett med extra hjul också, om de är en lång masking, fast de beror väll lite på om du kommer åka nå led också?Tillbehörspriserna är.. hutlösa
Bukskydd, dragkrok, fotstegsförstärkare, 12v-uttag och under seat-bag så bidde det stora slantar :embarassed: