Någon som har koll på om man kan pulverlacka fotstegen på PRO? Tänkte på limningen som sitter vid bakre fästet?
Nästa helg ska jag pulverlacka mina Powder tracs så då kan du få ett svar av mig.Någon som har koll på om man kan pulverlacka fotstegen på PRO? Tänkte på limningen som sitter vid bakre fästet?
Såg grymt smidigt ut med flytare i centern å! Nån som har eller vet nån som har provat detta i vårat avlånga land?Detta måste ju vara kittet att skaffa om man skall byta dämpare i boggien:
http://shop.burandtsbackcountryadventure.com/product/chris-burandt-signature-series-fox-float-3-evol-r-float-3-rear-skid-shock-kit
Nej, tror inte heller att någon här har provat dom om nu inte någon har samma kontakter hos FOX som Burandt.Såg grymt smidigt ut med flytare i centern å! Nån som har eller vet nån som har provat detta i vårat avlånga land?
Klickade man vidare ett steg i kundkorg och valde Sweden och "Update-knappen" så lades det på 100-dollar. Men sen får du ju räkna med att det läggs på +25% i moms när paketet kommer in i Landet. Kanske även tull, vet inte vad frisumman är för att slippa tull. Men det brukar väl inte vara så hög procentsats ändå.Börjar ju skeppas först om 2 veckor.
Vad blir det för pengar, fraktat och klart, till sverige tro?
Du svarar ju i princip "ingen aning"Klickade man vidare ett steg i kundkorg och valde Sweden och "Update-knappen" så lades det på 100-dollar. Men sen får du ju räkna med att det läggs på +25% i moms när paketet kommer in i Landet. Kanske även tull, vet inte vad frisumman är för att slippa tull. Men det brukar väl inte vara så hög procentsats ändå.
18500 för Burandt kit runt om från Kramforsligan. 17000 nu under sommaren!Testar en annan: Vad kostar Floatdämpare runtom om man går till handlare i Sverige?
Ja det är "gamla" kittet med Float 2 Evol R osv dom har till det priset, var nog lite otydlig Dom har inte pris på nya än, annat än att det blir lite dyrare.Larsson säker på att de inte är Float2 dämparna dom säljer ut?
Har för övrigt beställt Float3 runtom till min. Gick på 1940$ exkl frakt.
jag ska fundera på det när beställer du? vad kommer frakten gå på ungefär?Någon som känner att dom behöver något från Carl's Cycle så finns det än tid att hoppa på min å några bekantas beställning. Perfekt tillfälle å skära ner lite kostnader så som dela på frakt och få rabatter.
Kan ta några prisexempel jag fått.
QD Remmen: 170$
QD Verktyg: 30$
Variatorrem: 160$
Fox Float 3 Evol-R runtom: 1947$
Avid Drivhjul: ~250$
Wahlbros antistab kit: 94$
http://polaris.carlscycle.com/catalog_items.asp?cat=8612 Finns mer saker än vad som är på hemsidan. Men det ger er en fingervisning iaf.
Helst bara folk från Skellefte omnejd om möjligt
Fredag 16:00 är deadline. Frakten blir nog rätt låg. Har dealat till mig rätt bra frakt sedan på några personer så blir det inte så farligt.jag ska fundera på det när beställer du? vad kommer frakten gå på ungefär?