Angående priset på PRO:n till nästa år jag jag också hört uppemot/över 150k, och det är från en som förmodligen har koll på priser...
Hursomhelst så är jag ruggigt sugen på att köpa en -13, men mest troligt en Assault isf, det känns som att den passar mig bättre, jag vill ändå kunna köra led bitvis. Men allt beror på prisskillnaden... I år skiljer det ju 13k mellan en RMK 800 mot SWB/RMK Assault, och jag vet inte riktigt om det är värt mellanskillnaden, vilken jag antar är liknande till -13.
Men det beror på hur snål jag blir, kan bli en -12, eller en -11, och om jag blir riktigt snål blir det en -09/10 om jag blir tillräckligt snål...
Någon som vet UNGEFÄR hur många procent rabatt man skulle kunna få på en (eventuellt) kvarvarande-12 vid säsongens slut, säg just innan påsk?
För garanti verkar vara värt mycket i dagens läge när detaljer som spridare osv. börjar bli dyra samtidigt som de verkar rappla en hel del. Sen har jag alltid drömt om en ny skoter, och är det nångång i mitt liv jag har råd/möjlighet så är det nu. Efter 5 år på CSN och ungefär lika många år med min kära Edge 800 så vore det kul att kunna unna sig en ny då man har råd
.