Hade inte 12orna 51mm kammar?Bilden på den orange;a är en SWB 144" Assault, inte en RMK Assault, SWBn hade väll inte mkt högre kammar än sådär innan?
Hade inte 12orna 51mm kammar?Bilden på den orange;a är en SWB 144" Assault, inte en RMK Assault, SWBn hade väll inte mkt högre kammar än sådär innan?
Inte enligt polarisindustries.com iaf, där står det 1,325"=3,3655cm höga kammar.Hade inte 12orna 51mm kammar?
I Usa, ja. Där fick man välja mellan 34 och 51mm.Inte enligt polarisindustries.com iaf, där står det 1,325"=3,3655cm höga kammar.
What mr. edvinsjolond said, på maskinerna från den här säsongen i Sverige sitter det 51mm höga kammar på mattorna.. Däremot 2011 (på sagda Orange Madness t.ex.) var det kring 34 om jag inte minns galet.I Usa, ja. Där fick man välja mellan 34 och 51mm.
Sverigemodellen hade 51mm 2012.
http://www.polarisindustries.com/en-us/snowmobiles/Pages/Home.aspxDeras hemsida är nu uppdaterad!
Gissar att INDYn är en shift-ersättare i 600cc segmentet då shiftarna bara fanns som 550:is vad jag kunde se.Indyn blir jag inte klok på, nog måste det vara nån sorts Shift ersättare? Men Indy 600 SP (vilket jävla legen namn) verkar ju vara med lite värre dämpare och så?
Dock ändå 2000$ billigare än Rush 600 Pro-R
Är du allvarlig?PRecis , synd remdrift saknas på assault och switchback, annars hade jag köpt en switchback assault 13
Låt dem testa ut remdriften på Pro:n först. Så slipper man barnsjukdomarna. Inget att gråta över. Är det samma vikt på Swb som 12:an?PRecis , synd remdrift saknas på assault och switchback, annars hade jag köpt en switchback assault 13
Det är det säkert men just det där "powder" före? Den ser ju exakt likadan ut som den andra LE versionen som finns av assaulten. Hade en liten fundering om det kunde vara series 5.1 matta när den hette powder men har ingen aning.Kan vara så enkelt att sc står för Snowcheck.