ingen aning då deras datorer inte får in 2016 än men denna bild är från usa så vet inteArtikelnr och kostar vad löst?
Får kika in det senare hos min ÅF och om man nu orkar borra bort gamla nitarna och modda "gammeln". =)ingen aning då deras datorer inte får in 2016 än men denna bild är från usa så vet inte
Personligen tycker jag det är dålig stil att ta upp och fråga efter "bästa pris" på dessa forum. För jag tycker man ska stödja sin närmaste ÅF. Iaf om de inte har gjort bort sig.
Och jag tycker de prisen man får är personligt. Tex om ett pris kommer uthär på forumet att en ÅF sålt en maskin för så mycke. Till slut kanske 10st andra kommer dit och ska ha samma pris för att just en ha fått det. Och då kanske en ÅF som måste va lite dyrare blir tvungen att få stänga.
Så tänkt på vad ni släpper ut för info tkr då jag.
Min handlare sa att PRO Rmk ska dyka upp nu i augusti!Jag tycker att det börjar ryktas mer och mer om att 2016-maskinerna ska anlända tidigare än vanligt i år?
Är det någon mer som har samma uppfattning? Självklart att dom borta på andra sidan pölen får sina tidigare än vad vi får men det skulle vara kul att veta om det stämmer.
spelar ingen roll om du hämtar din maskin nu eller i okt du får inte mer körning på garantin därmot hade dom kommit vid jul hade det varit en annan femmaBörjar inte garantin gälla från den dagen den hämtas?
Varför hämta tidigt i så fall?