det kommer nog bli så så tänker köpa nya dan adams bågen på minÄR den likt Arctic gjord så det är omöjligt att få ett bra tag om bågen om man har röven djupt nere i snön? Alltså läppen mot bågen.
det kommer nog bli så så tänker köpa nya dan adams bågen på minÄR den likt Arctic gjord så det är omöjligt att få ett bra tag om bågen om man har röven djupt nere i snön? Alltså läppen mot bågen.
okey men det får vi ju se vad som händer kan ju vara bättre gummiblandning än arcticens stänkaoch håller den samma kvalite så spricker den väldigt snabbt och börjar ändå hänga och slänga runt, och håller absolut inte emot nå vid backning
tagit reda på detta då jag hämtat maskinen idag dom har gjort en grop o stänklappen så du får mellan fingrarna trots stänklappen står rakt bakÄR den likt Arctic gjord så det är omöjligt att få ett bra tag om bågen om man har röven djupt nere i snön? Alltså läppen mot bågen.
Aha ok fint. =)tagit reda på detta då jag hämtat maskinen idag dom har gjort en grop o stänklappen så du får mellan fingrarna trots stänklappen står rakt bak
tackar tänkte kolla det imorgon men då är det 10-70 vikter allsåKollade på min lite snabbt, sitter 10-70&guld i primären...(då är det 163"/3" maskin)
Tyckte den var betydligt hårdare på den maskin jag var och kollade på i onsdags.