vilket ort?Har ringt runt lite till olika handlare men inte fått något pris jag är nöjd med samt halvkasst bemötande, vilka handlare kan ni rekomendera?
+1 på det!vilket ort?
Mellanströms motor i Arvidsjaur är bra folk. :thumb:
+1 på TDiS. Inte köpt något, känner dem inte, men de brinner för skoter och metso är bevisligen duktig på det han gör.Södra Norrland...har du pratat med Terrain Domination i Sundsvall?
Jag har inte handlat av dom, men jag känner samtliga på firman, och det är kanonbra killar/tjej. Väldigt serviceminded och jag har bara hört gott om dom från andra.
Yes väntar på mitt stage 2kitt från slp via motorhusetNån som tänkt sätta slp hel system på sin axys rmk?
Lättar maskinen med 14.5lbs...är ju inte helt fel
Autoblå i Lycksele är riktigt trevliga att ha göra med. Slå dom en signal och hör.Har ringt runt lite till olika handlare men inte fått något pris jag är nöjd med samt halvkasst bemötande, vilka handlare kan ni rekomendera?
Bör man beställa till en dragkrok till skotern?
Jag har inte tänkt att dra nån pulka, möjligtvis bogsera hem någon om någon skoter gått sönder.
Finns det någon annan lösning? De dragkrokar jag sett ser rätt fula ut.
Skotern är en SKS 2016
dra från varje sida av fotstegen? men det är väl risk att man knäcker tunneln utan förstärkningarna som man monterar när man monterar draget.Någon som har någon ide?
Finns det något annat vettigt sätt att fästa något om man vill dra loss/släpa hem en annan skoter?
om man tex skulle byta primärfjäder till 120-320 skulle man både höja varven i starten o även höja toppvarven då?Huu. 100-275 prim fjäder. De va mjukt mot för tidigare årsmod.
Skickat från min iPhone med Tapatalk