Låter inte alls som din, lät som en helt vanlig fast med något dovt pys/läckage.Sluta titta på mina YouTube klipp asker
Hmm, håller inte alls med.Håller med, och då skulle man slippa sjöblöta kläder och skor pga vattnet som rinner ner längs Tunneln far på täckbyxorna och dom blir som isklumpar runt skorna
Nytt chassi?en kille på snowest påstår sig sett skotern är inte ny motor utan samma motor fast med 840cc nytt chassie med smalare front end bakdelen ser lika dan ut som dom tidigare sen var det några andra som påstod samma sak men vet ju inte om det stämmer
Han påstår det men kan ju vara lögn som saktNytt chassi?
Nja, det tvivlar jag starkt på...
Tror nog dom kör på med Axys chassi nåt år till.
Va Edward på Vilhelmina motor som skrev 3/3 på fb så tänkte han borde ha koll?i usa säger dom 5/3 så ska Sverige släppa före då?
Tvåtaktare? Vart kommer dom uppgifterna ifrån? Och varför drar du upp det i Polaris tråden?Yamaha kommer med en tvåtaktare men vilken storlek eller motor vet vi inte, kan vara A-C motor
från 6000 eller 8000 eller en egen motor, ingen vet det än.
Fast ingen ide att spekulera då dom släpps ju snart.
Edward ljuger ganska mycket han påstådde att polaris skulle släppa - 14 en 950cc med ny variator osv till mej på nolia men däremot kommer nog en teaser dåVa Edward på Vilhelmina motor som skrev 3/3 på fb så tänkte han borde ha koll?
Yamaha återförsäljare men dom har inte heller så mycket uppgifter inte då när tvåtaktare kom på tal iaf.Tvåtaktare? Vart kommer dom uppgifterna ifrån? Och varför drar du upp det i Polaris tråden?
Väntar spänt för att få se lite bänkpapper :eyebrows: :eyebrows:Smalare framvagn 36-38 tum
Kortare fotsteg
850 motor.
Så länge dom extra hk inte ställer till problem så låter det mumma
Ser ut att vara en fin maskin men vad skiljer mer än färgerna och mattan SKS modellerna åt?Se där ja.. 850 sks 155 känns ju som ett givet val för mig iaf. Nån som hört priser med snowcheck?