Blir fränt de!! :rock: Glöm bara inte bort att täta runt DDn inifrån tunneln.Nästa helg kommer man kanske ha premiär turen på vatten med kissen :rock:
Ska prata lite mer med kompisen som ska med och sen dra med nån som kan filma/fota
Blir det nå vattenkörning så kommer det komma bilder och eventuellt en film här
Har tätat runt den med silikon på insidanBlir fränt de!! :rock: Glöm bara inte bort att täta runt DDn inifrån tunneln.
Inte nu i helgen utan nästa helg den 5 septemberkommer vi få se vattenkörning i helg?
hoppas det går bra i svarven
Ett tips till dem som ska ha en högflödestratt.
Om man nu absolut inte behöver en tratt i alu,
så ta och köp tratten från en Snopro 440-02.
Den är lika stor som eftermarknads trattarna men ligger på ett pris mellan 200-300 kr (kommer inte ihåg det exakta priset).
Är det en basport du menar?Ett andra alternativ är en tratt från baslådevärlden som man karvar ur burken för och sedan limmar+skruvar.
De är någonstans runt 4.33" om jag inte missminner mig helt, så det är rätt tight för gummibälgen, men det går!
Garanterat billigast av allt.
Japp.Är det en basport du menar?
hon kanske har betalt en del på skotern elr dylikt, vad vet jag.är det morsan som bestämmer om du får köra skotern på vatten eller?
shhy tyst nuhon kanske har betalt en del på skotern elr dylikt, vad vet jag.
Najs projekt !:beer: men vad ska du ut på vattnet och göra:argh: slutar bara med el-problem !
Japp till viss del så är det morsan som bestämmer. Hon är lite överkänslig när det gäller att grejer går sönder och ser bara det värsta i allt. Och sen när man inte har så stor inkomst så går nått sönder så kommer jag ju till dom och tigger pengar Och blir på dåligt humör då skotern min står och kompisarna är ute och körär det morsan som bestämmer om du får köra skotern på vatten eller?