Projekt Arctic Cat F6 SnoPro -06

renegadexx

Välkänd medlem
18 apr 2008
2.134
1
38
Östersund
blev bättre med listen än jag trodde! trodde ju du helre skulle skippa den!:eek:

men ser du har nån skada på huven du skulle kunna spraya lite vit färg över;)

blir fin den där! skönt med genomgången skoter till vintern!
jag ska utomlands nu 2 weeks efter den e de nog hög höjd att börja pyssla med dem 3 maskiner man har. sen börjar de vankas snö ju!:laugh:

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Haha joo det har droppat jävl* bromsvätska på huven. Ska slipa ner lite å dra på lite lack här nån dag. Tror jag har kvar färg sen ja lacka den.

Pyrro

Välkänd medlem
12 sept 2005
2.807
1
36
Sundsvall
Den där listen gjorde hela huven.
Synd att du har grön buk på den.
Annars gillar jag den skarpt, får mig att sakna min gamla 7'a

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Idag har jag fixat till huven där det har droppat bromsvätska och förstört lacken. Har bara slipat och lackat så man ser vart det har varit men man tänker inte så mycket på de.

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Har tingat en F-serie dyna som jag ska köpa när jag får studiebidraget. Ska använda stommen från den och bygga en egen dyna som är lite högre och hårdare än original. Sen får morsans kompis göra ett överdrag till den. Tyvärr får jag ju inte studiebidraget förens i slutet av september.

Kommer självklart komma bilder under arbetets gång på dynan.

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Lät en kompis fixa skotern i PS så man får ett hum om hur den skulle se ut med svarta buksidor.

Som den är nu.

Photoshopad bild.

Vad tycker ni ?
Jag vet redan vilken jag tycker är snyggast men vill höra vad ni säger först ;)

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Alla verkar tycka samma som jag :D

Men tyvärr har jag inga pengar kvar då det mesta har gått åt till mattan, drivhjulena och bensin till bilen.

Får se om man inte vinner på Lotto eller nått sånt :D