Vi har fått mellanmjölkssvensson till forumet!Jag får väl lov att gratulera! När du fixat och satt dit den där tyghuven så har du verkligen förstört en fin skoter! Och de där hålen du sågat ut på sidan, varför har du gjort så?
Vi har fått mellanmjölkssvensson till forumet!Jag får väl lov att gratulera! När du fixat och satt dit den där tyghuven så har du verkligen förstört en fin skoter! Och de där hålen du sågat ut på sidan, varför har du gjort så?
Verkar så!Vi har fått mellanmjölkssvensson till forumet!![]()
Vem vill ha en skoter som alla andra har?Jag får väl lov att gratulera! När du fixat och satt dit den där tyghuven så har du verkligen förstört en fin skoter! Och de där hålen du sågat ut på sidan, varför har du gjort så?
Vi har fått mellanmjölkssvensson till forumet!![]()
nae de är sant, men jag "moddar" även min skoter och de är faktist inte de roligaste att få höra att man är nästan dum i huvet för att man vill göra sin maskin till den perfekta maskinen för sig själv!Ok, vad betyder det? Måste man hålla med om allt som skrivs och visas upp här eller? Välkommen till verkligheten gott folk!
Jag tycker det är ganska kul när man får höra av i mina ögon idioter att man själv är en idiot som orkar hålla på med en gammal skoter.. :laugh: Hånler bara och tänker att dom får väl se till vintern.. En bi-produkt av mitt intresse som jag faktiskt tycker är kul att det kan vara så irriterande för vissanae de är sant, men jag "moddar" även min skoter och de är faktist inte de roligaste att få höra att man är nästan dum i huvet för att man vill göra sin maskin till den perfekta maskinen för sig själv!
inte för att vara dum men vissa komentarer KAN man faktist hålla för sig själv!
MEN NOG OM DE! grymt jobbar för övrigt diggar detta projekt! :rock:
Tjena!En fundering bara : hur gjorde du med kablarna som går emellan reglaget och handtagsvärmarna ? har nämligen stött på ett problem, kabeln måste ligga ovanför fästet och tillslut nöter gasahandtaget på det, varje gång man gasar fullt tar de i kabeln på pro x2an!
okej ! som du har monterat powermadsen i fästena, ska de vara så ? köpte ett par beggade och har ingen aning hur de ska sitta egentligen !Tjena!
Jag ska passa på att tacka för all den grymt fina responsen, väldigt roligt att ni visar intresse och tycker om projektet. Sen får ju alla ha sina egna åsikter, märks att de finnes folk som lider av blocket syndromet ock bara kikar på bilderna. :afraid:
Aja nog om de, jag själv är väldigt nöjd med maskinen och de är ju huvudsaken :rock:
Nylander: Min kabel ligger på undersidan av styret och åvansidan fästet om man säger så, inget som likker och nöter så de passar perfekt. :ciao:
edit : vet hur dom ska sitta nuokej ! som du har monterat powermadsen i fästena, ska de vara så ? köpte ett par beggade och har ingen aning hur de ska sitta egentligen !
Går jätte bra de :beer: Tackar så mycket!!Tjena kompis!
När nån av våra skotrar skall moddas så lämnar vi jobbet till dig!
Tumme upp igen!!! jag gillar din smak.
Sätt ut en bild på den gröna pärlan snart så vi kan se helheten! :beer:
Bor du i garaget? :beer:Passar på att slänga upp en smygbild på styrhöjningen. Hann med att göra de idag med.
![]()