jajamen!!Ska lacka delarna till veckan, va tyck ni ska jag lacka boggie skenorna också?
Ja vi får hoppas på de Jag är riktigt nöjd med maskinen orginal så ja tror inte att jag kommer bli missnöjd efter sommarn :argh:Självklart ska skenorna också lackas Kommer bli en riktigt grym M7a till vintern de där.
då blir de stryk av mig o night_stalker isf :beer::rock:Ja vi får hoppas på de Jag är riktigt nöjd med maskinen orginal så ja tror inte att jag kommer bli missnöjd efter sommarn :argh:
Jaså så ni sätter press på mig :afraid: hehe!då blir de stryk av mig o night_stalker isf :beer::rock:
Utveckla?!Ett tips är att inte köra med din "portade" matta på vatten.
Okej, tack för tipset.För att det är bevisat att det inte fungerar bra på vatten med en sån matta.
haha ja men du e ju arctic förare fan ! blir de vattenkörning så är de film som gäller :bootyshake::evil:Jaså så ni sätter press på mig :afraid: hehe!
Jo vi får väl se om de blir nå vattenkörning.haha ja men du e ju arctic förare fan ! blir de vattenkörning så är de film som gäller :bootyshake::evil:
Lämna mig utanför de där..då blir de stryk av mig o night_stalker isf :beer::rock:
kör man arctic så e man alltid med :evil:Lämna mig utanför de där..
Ja vi får se om jag vågar mig ut. Måste tänka på nylackenMed min portning (2st 1½" varrannan kamrad) så går den bra på vatten..
Kan köra hur långt du vill, men visst kanske skulle gå bättre annars, vet jag inte o kommer aldrig få veta!