jaa de är fan svårare än vad man tror att bygga en egen dyna!fan den dynan skulle seta helfint på min skoter Har försökt bygga en i fogskum men de suger ju balle att hålla på¨med Hur mkt gick dynan lös på`?
Ja jag känner igen de då jag var i precis samma tankegångar.Tja funderar på att sätta powder pro på min lynx me. Men undrar om dom bär så mkt bättre än original skidorna? Tänkte om de är värt att lägga ut pengarna??:hmmmm:
Sök! för de finns några trådar om detta...Funderar på att sätta powder pro på min lynx me. Men undrar om dom bär så mkt bättre än original skidorna? Tänkte om de är värt att lägga ut pengarna??:hmmmm:
Okej tack för svar blir nog att man köper ett par när man får lös lite pengarJa jag känner igen de då jag var i precis samma tankegångar.
jag tycker då du ska köpa ett par för de styr bra mycke bättre på packad led och i lössnö så bär de upp mycke bättre, men största skillnaden var blev när man ligger på hårt efter leden och de är lite ny snö eller bara väldigt lös led, med orginalskidorna vill den som gå rakt fram i kurvorna men nu far skotern precis vart man vill
köp ett par om de inte är dina absolut sista kronor du måste lägga ut iaf.
Gjorde du förstäkningsstagen själv?Har helt glömt bort att uppdatera tråden.
här kommer lite bilder på fotstegen som är i princip helt klara. (möjligtvis att jag borrar några hål för att slippa snön och sen monterar grepp på ytterkanten om jag inte är nöjd som de är nu.)
så vad tycks?
Montering av nya fotstegen:
förstärkningsstagen svetsade och lackade:
monterat: