Senaste tanken 6,2L/mil, skotern har gått drygt 30mil.Hur upplever ni bränsleförbrukningen hittills? Funderar på att ev byta till Polaris nästa säsong men vill inte ha nåt soppamonster. Om den skottar i sig mycke soppa när man busar i pudret är helt ok men när man flyttar sig på leden så ska den inte ta nåt mycke.
Polaris säljer bara 1" höjare.Tips på styrhöjare till PRO RMK?
fyfan.. 4.7 liter fick jag igenom, och dår vare bara puder och dikeskörning.Senaste tanken 6,2L/mil, skotern har gått drygt 30mil.
fyfan.. 4.7 liter fick jag igenom, och dår vare bara puder och dikeskörning.
Kolfiber är mkt starkare är stål! så det ska lätt hålla men bogsera kan man även göra i a-armarna eller på något ställe i framvagnen om man så vill?
Tror nog kolfibern håller, är nog värre med dom veka aluminium stagenTja!
Nån som provat att boxera en annan skoter med pro rmkn ? håller lyftbågen som är av kolfiber ? Jag tyker att den känns lite klen då det knakar i den när man lyfter skotern
Åkte på att dra en lynx i helgen och kändes väldigt tveksamt att knyta nått i bågen.Kolfiber är mkt starkare är stål! så det ska lätt hålla men bogsera kan man även göra i a-armarna eller på något ställe i framvagnen om man så vill?
Det är isbildning i gashandtaget, väldigt vanligt. Blir som att man gasar, därför bryter inte givarna.tja, senaste svängen mätte jag en förbrukning på 5,3 liter,
var inte alls någon extremkörning, utan lite lek på en myr och körning över älven, körde totalt 5 mil den svängen. ska dom dra så mkt?
När jag lekte på myren fick jag även gashäng3 ggr, alla gånger var de när jag skulle stanna av som den hängde sig kring 4500 rpm. någon som vet vad detta beror på?
Finns gammaldax nödstopp till dessa moderna maskiner?Det är isbildning i gashandtaget, väldigt vanligt. Blir som att man gasar, därför bryter inte givarna.
3.0l/mil och 1.28% olja i snitt på 68 mil. 2.6l/mil som lägst. 3.4l/mil som mest. RMK standard (ej pro). Remmen ser ut som ny! Har precis satt i 11-66 vikter. Jäklar vad maskinen går bra! BYT BYT BYT!Hur upplever ni bränsleförbrukningen hittills? Funderar på att ev byta till Polaris nästa säsong men vill inte ha nåt soppamonster. Om den skottar i sig mycke soppa när man busar i pudret är helt ok men när man flyttar sig på leden så ska den inte ta nåt mycke.