återförsäljaren är ju en viktig sak i mitt fall.
men för att väga för och nackdelar då.
ljudnivån på 800 e-tech är mycket låg.går inte att jämföra mot a-c eller pol.
ski-doon tål mer kontakt i stubbar och träd. polarisarna verkar tyvär inte tåla spec mycket.varken framvagn eller något annat i frontpartiet.
ski-doo tar något mindre soppa enligt mina erfarenheter.visst kan man få upp e-tech i 5 liter milen om man verkligen försöker.
polarisen vill ha lite till med samma körning.
det äts tyvär upp av oljeförbrukningen.ski-doo drar ungefär dubbelt så mycket olja.uppåt 5%
så milkostnaden blir högre på ski-doon även om den tar mindre bränsle.
polaris har gratis försäkring i ett år.ski-doo får man två månader gratis om man tecknar ett år.
kåpor kostar 1/3 så mycket till ski-doon.
a-armar är billigare.
lyftbågarna håller att lyftas i på ski-doon.
i boden med omnejd finns det ingen polarisförsäljare jag har något vidare förtroende för så därför är dom inte intressanta för mig.
men för att väga för och nackdelar då.
ljudnivån på 800 e-tech är mycket låg.går inte att jämföra mot a-c eller pol.
ski-doon tål mer kontakt i stubbar och träd. polarisarna verkar tyvär inte tåla spec mycket.varken framvagn eller något annat i frontpartiet.
ski-doo tar något mindre soppa enligt mina erfarenheter.visst kan man få upp e-tech i 5 liter milen om man verkligen försöker.
polarisen vill ha lite till med samma körning.
det äts tyvär upp av oljeförbrukningen.ski-doo drar ungefär dubbelt så mycket olja.uppåt 5%
så milkostnaden blir högre på ski-doon även om den tar mindre bränsle.
polaris har gratis försäkring i ett år.ski-doo får man två månader gratis om man tecknar ett år.
kåpor kostar 1/3 så mycket till ski-doon.
a-armar är billigare.
lyftbågarna håller att lyftas i på ski-doon.
i boden med omnejd finns det ingen polarisförsäljare jag har något vidare förtroende för så därför är dom inte intressanta för mig.