Vidgren du borde veta bättre..Känns som att du är i fel tråd för att rekrytera Polaris åkare Krillekravall.
Gå in i märkespinkeritråden och skrik ut din frustration istället.
Xm vinner tester överallt, vissa gånger vinner Pro Rmk...
Bägge är otroligt fina skotrar och passar olika åkare olika bra.
Jag kör 75% tight skogskörning och jag är helnöjd med min XM.
Etec är betydligt bättre på denna fronten eftersom de kom med nya packboxar som även limmats ordentligt.Är det riva motorn och fetta om lagren på veven efter 300 mil som gäller på 2014 också? E-tec motorerna verkar vara som rena glesbygdsstödet åt skotermeckarna? Detta enligt dem själva.
Konstigt. Jag har knappt änns hört nån som haft problem med tändstiften på dom.Är det riva motorn och fetta om lagren på veven efter 300 mil som gäller på 2014 också? E-tec motorerna verkar vara som rena glesbygdsstödet åt skotermeckarna? Detta enligt dem själva.
Får man fråga vilket pris du landade på?Nu är den beställd iaf : Freeride 137 med bukskydd, justerbar styrhöjare, en längre dyna för de tillfällen frugan vill åka med och fick med första servicen + service av dämparna vid 50 mil i priset.
Dock fanns det mindre prutmån än när jag köpte bcx:n sist.
Sjukt taggad iaf, drömde om puder hela natten och vaknade självmant 05:30 sjukt utsövd.
Kan det inte bli december typ nu!
Ska jobba 7st 12h pass i rad nästa vecka, nu jävlar ska det tjänas pengar!
Tack! Det verkar som att det går att få ner 2014 maskiner runt 10 lax som mest. Undra om handlarna är hårdare om man väntar till hösten eller om dom släpper iväg dom med "snowcheck" då med?143'
köpa en av varje?Hmm....tidigare år har jag varit tvärsäker på vilken skoter jag vill ha, men nu ändrar jag mig flera gånger i veckan. Suck!
Samma här summit eller freeride,den här veckan lutar det åt freeride iaf.Hmm....tidigare år har jag varit tvärsäker på vilken skoter jag vill ha, men nu ändrar jag mig flera gånger i veckan. Suck!
Att diskutera motorn som sitter i 2014 årsmodell av Ski-Doo kan ju knappast räknas som off-topic?Nu är det på väg att glida iväg igen från topic, att det ska vara så svårt!!
Btw så går det ju inte så dåligt för etecarna i Iron Dog tävlingen......
Jag som är dåligt insatt är det en helt ny motor då m.a.o? eftersom ingen vet ngt om den tänkte jag.. borde inte motorn i stort sett vara samma som i -13? och isf borde det väl vara befogat att snacka om den och hur den går, hur den håller osv?Nu är ju inte jag moderator på det här forumet, men jag undrar verkligen vart dom håller hus.
Etec motorerna på 2014 vet ingen ngt om och vill man diskutera remmar, etec motorernas hållbarhet är det väl mycket bättre att söka reda på befintliga trådar eller starta en ny.
På tråden Ski-Doo 2014 ska man väl diskutera nyheter, tillbehör, priser, jämföra modeller etc.
Eller är jag ute och cycklar?