Jo visst är det skamligt att man ska fram med silvertejp rullen på en sprillans ny skoter... Men nu ska det testas i helgen med denna fattiga lösning av åf. Som dessutom säger att freeriden är inte gjord för lössnö, det är en ledmaskin.
Så här skriver BRP USA i sin reklam för LÖSSNÖMASKINEN Freeride:
Going your own way has never been so easy or so fun, as the 2014 Freeride is reborn on the REV-XM platform variation with new rear suspensions. It's designed around the driver specifically for off-trail manoeuvres and powder play. And its RS chassis includes key reinforcements for taking big hits with ease.
Länk:
http://m.ski-doo.com/?cultureID=en-us#vehicle?serieID=Freeride&categoryID=146-154
Påvisa det för din åf och fråga hur dom tänker.
Underligt hur många tomtar som får ha auktoriserade verkstäder. Och det verkar ju inte gälla bara BRP, se bara hur många Polarishandlare behandlar kolvproblemen etc.
Har du tagit upp problemet med BRP Scandinavia? Funkar inte åf som den ska så är det bara att gå över deras huvuden!
Det har ju snackats här och var på forumet, senast vad jag såg i Polarisavdelningen, om att "ligga med åf" för att få bra garantihjälp och bra behandling. MEN HALLÅ! Det är ju handlaren som ska slicka kundernas rövar. Det är handlaren som ska överträffa kundens förväntningar före, vid och efter köpet. Gör dom inte det så SKA kunden vara a pain in the ass och bussa generalagenten på dom.
Jag skulle, i ditt fall, fan inte tveka på att gå till BRP Headquarters i Canada om åf och generalagent inte löser problemet.
Skickat från min GT-I9305 via Tapatalk