Herregud, man kan inte skäppa helt nya grejer varje år. Vilken tillverkare har råd med den utvecklingskostnaden?
Xp kom väl 2008 om jag inte missminner mig.Herregud, man kan inte skäppa helt nya grejer varje år. Vilken tillverkare har råd med den utvecklingskostnaden?
Sant, xm och xpär väldigt lika som chassin. Är väl bara utseendet som skiljer. Inte uppbyggnaden. Men chassit var lite före sin tid och fungerar bra idag anser jag. Men jag förstår vad du menar. Det har inte kommit nytt på så sätt som t.ex nya poo chassit skiljde sig från det gamla. Frågan är ju om alla resonerar som dig. Är det inte att maskinen inte ser riktigt likadant som xp chassit. Själv gillar jag xp chassit mer än xm.Xp kom väl 2008 om jag inte missminner mig.
Det är alltså 6 år gammalt nu.
Aha har bara vissa modeller dom där uppe ?Är det inte M + S knapparna som sitter där?
Hur funkar det där då?Visa bifogad bild 16767summit xm 154" finns i två färgsättningar. Sverige tar säkert in den svartröda men den här är inte heller dum!
Funderar också på det, hade tänkt köra på en 146 men nu får man nog vänta å se hur Boondockern blirJag är också sugen på en FR 146". Men hur funkar det med t-motion på en sån typ av maskin, har sett bilder där den knäckts på en summit..
[video=youtube;e1hjYJk4Zh0]http://www.youtube.com/watch?v=e1hjYJk4Zh0[/video]