Fler ställen som lider av det problemet tyvärr. I Skellefteå skulle de komma 20st i veckan, det har kommit 5st :/
Samma här, v52 var det sagt men det kom för få, sedan denna vecka men ingen kom och nu???Jag hade fått klart att jag skulle hämta min 165:a idag men igår ringde en stackare och var tvungen att ställ in eftersom att dom inte fått in maskiner. Först var jag lovad v52. Hade jag vetat detta i mars när jag beställde så hade jag nog tänkt annorlunda. Försökte uppföra mig i telefonen eftersom att det inte är återförförsäljaren fel. Vet inte hur bra jag lyckades.
Ifall det behövs få ner varven, så ska man väl inte behöva fixa det själv på en ny skoter?nog ska det väl lösas av ÅF via GA?Vem blir först att få fram tyngre vikter här i Norden? Verkar behövas men frakten hos Goodwin Performance är hutlöst dyr..
Japp...får hoppas nästa 100 framöver får innehålla en hel del "ride report", detta är klart intressantaste tråden på länge.Känns som om 50 sidor handlar om vilken vecka maskinerna kommer.:whistle:
Helt rätt, kolla denna länk så ser du hur det går till.."mountainhorse"har lagt upp lite info.Åt mig så åf att det går att vikta på dom bef vikterna