Här kommer 2 bilder från dagens tur på 18mil.
Vi körde slussfors - umnäs - gardfjället - virisen - kittelfjäll - grönfjäll - matsdal - gardfjället - umnäs - forsnacken - järvsjön - slussfors.
Det var rätt mulet idag men vi hittade en topp där molnen åkte runt och solen sken förfullt
Ja det är ju inge kul och det verkar inte bli bättre nu till helgen heller.Förbaskat att det ska vara så dassigt väder härikring på marknivå
Fina bilder! (utom den sista då, påminner mig om vädret här)Ja det är ju inge kul och det verkar inte bli bättre nu till helgen heller.
Jag lägger in lite fler bilder från dagens tur
Och så här såg det ut på andra sidan molnen
Ja jag hörde det av niklas hermans Hehe filmkändisen. Har du fått nå ordning på haveriet då?Japp =)
Jo jag håller på nu o skruvar för fullt.. har allt förutom en packbox... den bör va hemma på måndag hoppas jag...Ja jag hörde det av niklas hermans Hehe filmkändisen. Har du fått nå ordning på haveriet då?
det blir lite lustiga bilder ibland, när jag kör på 10mm så blir det inte direkt raka linjerHehe första av dina bilder var rolig, såg så himmla lustigt ut med den vinkeln mot hjälmen:laugh: