haha.. fan va dukti skoterJag kollar bara på skotern så startar den
Jag kollar bara på skotern så startar den
jag undrar vad han får ut på sina fabler. Han e lite :stupid: eller?TEXT
Sånna människor blir man bra brydd på! HAHA
jajemen så går det ju oftast tillEn kompis berätta en rolig saga för nått år sen.
Han hade kommit på sin mxz 600 -00 i 70-80km/h. Så hade han prickat en ca 30cm hög knöl på isen. Han hoppade 20-30m. Ramlade av skotern vid landning och rullade 30m och sen fick han gå runt 200m för skotern hade glidit så långt, den landade rätt och nödstoppen for ju ut. Alltså den rullade inte sidledes, utan på matta och skidor
ja du, han ska helt enkelt vara värst jämt! han är rätt mycket:stupid: hehejag undrar vad han får ut på sina fabler. Han e lite :stupid: eller?
:hahaha:
ja dedär tror ja inte på, alltså rs'en.haha, fan va rolig tråd!!
en kille i våran by, hävdar stensäkert att hans f8:a väger in på 250 kilo fulltankad å klar, fast iofs så e han kompis med el kille som åker 600rs som väger 186 kilo fulltankad....:rock:
vägvärket är ingen källa att lita på direktja dedär tror ja inte på, alltså rs'en.
edgen min väger förfan 260kg en ligt vägverket, å de är väll tom tank?
Polarn gjorde i vintras en icke planerad stoppie, krokade i båda skidorna i en vajer och gjorde mattlyft och fick stopp på skotern a´la hangarfartyg Massa garv när vi konstaterat att både förare å skoter klarat sigvet av en som säger att han gjorde stoppie med skotern hehe
vet av en annan som kommer från bergsjö/gnarp som påstår att hans sxviper är igentligen en polisskoter det var de dom tillverkades för säger han!! heheh
nä speciellt inte om skotern är nerdrevad 4 kugg och bara toppar 120.
vadå? är den tyngre eller?vägvärket är ingen källa att lita på direkt
som att de gör nån skillnad.......:stupid:nä speciellt inte om skotern är nerdrevad 4 kugg och bara toppar 120.
från skoter till skoter.vadå? är den tyngre eller?
som att de gör nån skillnad.......:stupid:
ja dedär tror ja inte på, alltså rs'en.
edgen min väger förfan 260kg en ligt vägverket, å de är väll tom tank?