Skriv på mot skoterförbud, Gördalen nu, nära dig i en framtid

pro_fxr

Välkänd medlem
26 jan 2008
3.192
2
36
kiruna
signat å klart;) hoppas någon av våra kära politiker som bestämmer om detta skulle ta på sig skoterkläderna och hoppa på en skoter så dom oxå får en inblick i skotervärlden så kanske dom skulle förstå att man gör inte såhär....
 

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
Äntligen vart det viktiga i den framtida fria åkningen upplyft till den plats det förtjänar

Tack Snowmobile, dessa frågor förtjänar att genomlysas på alla möjliga sätt
 

Stig Larsson

Välkänd medlem
27 okt 2006
2.886
2
36
Arvidsjaur
www.assf.se
Har skrivit på.

Har även lagt upp länken på våran förenings hemsida, samt skickat länken till våran klubbs maillista.

Nu 2010-01-13 22,30 har 112 personer skrivit på
 

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
193 nu 0057

Är det någon Snofed anknuten som läser imorgon så lägg gärna fram uppropet typ mitt på 1:a sidan så det syns direkt folk går in.

Uppmanade ett antal vänner att skriva på och det vart "hembesök" hos ett par för att visa var och hur då de trots hyfsad datorvana glömt att scrolla.
Nåväl, kaffe med dopp och lite skotersnack gör man mycket för!:)
 

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Skrev på...

Men mitt pessemistiska kliver alltid fram i dessa frågor, då regeringen nästan har klubbat igenom detta om jag fattat de helt rätt?
Hemma har dom ju förstört fina områden aswell.. Dock betyder det för oss med "lite mindre respekt" mer områden för oss själva!
 

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
Dock betyder det för oss med "lite mindre respekt" mer områden för oss själva!
Men, det är ju positivt tänkande!:becky:

Själv tänker jag från andra hållet, ju bättre leder och respekt för varandra det är nära turistcentran mm ju färre blir det på riktiga fjället:becky::becky: