var det den från uppsala?Tjena Polaris snow.... Var själv och hämtade en komplett STORM 800 motor i förrgår
Dock så körde jag självklart trippel förut, en 650...
Ska bli lite mer att åka med nu
Stor planer för motorn
Du måste ju väga nya motorn också. kul å veta hur mycket det skiljer!Har fått pengarna nu. Ska bara prata lite mer med en snubbe innan han ev skickar en motor.
Jag hade ju som först tänk och sälja skotern och köpa en trippelskoter med då jag gillade chassiet så mycket så sålde jag bara motorn istället. Och inte har jag då tänkt att sälja den i första taget precis Har en linjeringslinjal som jag använder mig av till polaris, så det ska gå bra =)
Lite rolig fakta kanske men motorn med avgassystem och luftburk vägde 69 kg.
Ta det vi PM istället. Det är inte det som tråden handlar om.men något fe må han ju ha.. då han säger han ska skicka den . sen svara han inte ens i tele.. minsta man kan göra är väl iaf att svara i telen eller på mail att den är såld.!
och det gnäller folk på? herregud..Ska bli ganska precis 9kg skillnad med ultra, xcr jämfört med twin.
var det den från uppsala?
Jo men i det hela så är det inte vikten som skiljer sig utan gyro effekten...och det gnäller folk på? herregud..
Hur går det för dig då? blir det nå trippel för digJo klart jag väger den nya motorn sen och ser skillnaden
Har hittat några bra kandidater men snål som man är så väntar man på kanske världshistoriens segaste säljare, inget nr bara mejl och mejlar 2 ggr veckan MAX. En v-max 700 triple från -99 blire och sen AAEN pipor på det (om allt går enligt planerna)