Säg åt skördaren att kapa stockarna kortare!! Går bara åt helvete här på sågen annars hahaJobbar med att köra skogsmaskin / skotare
Då kanske du känner Ronny?Snöröjning åt kungen på kallax/F21 i vinter! Ni kan tro att man har tid över att skruva och bygga
Annars har det varit grävmaskin/hjullastare i 12 år.
Ronny ronny...ringer ingen klocka. Första året för mig på F21.Då kanske du känner Ronny?
Du är inte på firmafest idag?Ronny ronny...ringer ingen klocka. Första året för mig på F21.
Nä jag har nattskift den här veckan. Inte hört något om en firmafest Jobbar åt svevia.Du är inte på firmafest idag?
Okej, enda jag vet är att Ronny jobbar på f21, och dem hade tydligen firmafest på westernfarm igår.Nä jag har nattskift den här veckan. Inte hört något om en firmafest Jobbar åt svevia.
Han kanske är militär då?Okej, enda jag vet är att Ronny jobbar på f21, och dem hade tydligen firmafest på westernfarm igår.
Han är min svärfar nämnligen ;-)
Knappast hela F21 som hade "firmafest" förmodligen någon avdelning/kompani.Du är inte på firmafest idag?
Han skottar och utför halkbekämpning, typ. Därför jag trodde att du ev visste vem det var Sorry för all OT!Han kanske är militär då?
[video=youtube;07hFYte7vc0]http://www.youtube.com/watch?v=07hFYte7vc0[/video]Däremot kan jag säga att Luleå energi hade firmafest igår.
Kan det hända åt VR?Omskolat mig till säkerhetspersonal efter järnväg. SoS/TSM/Elarb-ansvarig.
Tidigare montör av kvarnar och andra grejer i anrikningsverk.
Nu såg jag att vi hade en ronny i ett annat lag, så jo han jobbar med samma som migHan skottar och utför halkbekämpning, typ. Därför jag trodde att du ev visste vem det var Sorry för all OT!