går endast i 9:an, men städar på måleributik(mamma jobbar där) en gång i veckan, samt sommarjobbat på deras måleri på sommarlovet, tvättat/rengjort/städat service bilarna deras, på höst lovet jobbade jag för en rörfirma så än fast man går i skolan så går det att jobba bara man visar intresse
Roligt med bra respons i tråden! Själv går jag sista året på bräcke gymnasieskola, maskinförarutbildningen. Jobbar på en bondgård när tid finnes. Här nedan kommer lite bilder på maskinerna jag kör...
Eftersom det är så långa sträckor mellan åkrarna här bland fjällen så kör vi med självgående hack och lastväxlarvagn för att sedan köra med som mest 2 lastbilar med släp från åkrarna till gården.
Roligt med bra respons i tråden! Själv går jag sista året på bräcke gymnasieskola, maskinförarutbildningen. Jobbar på en bondgård när tid finnes. Här nedan kommer lite bilder på maskinerna jag kör...
gick oxå i Bräcke dock personbils mekaniker. gick ur i våras :beer:
går i 9an än men känns lite som man kommer bli kvar här ett år till. men jobbar på bilverksta varje fredag eller jobbar jag har praktik. men sköter jag skolan nu de sista som är kvar av skolåret och kommer in på nån linje blir de fordons eller industri
Jobbade några månader på Powerhouse i åre (HD-mek) i sommras.
Ser ut att bli anställning där nu när man går ut 3e året.
Lite strö jobb har man också haft.